Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Opnieuw beginnen.....

Gestart door Iwan, 23 maart 2015, 00:11:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wanneer jij jouw leven opnieuw zou mogen doen zou jij dan weer dezelfde keuzes maken?
Welke keuzes zou je anders maken en welke hetzelfde en vooral waarom?
Heb je er wel eens over gefantaseerd dat jij jouw leven, wellicht met een anders, opnieuw zou mogen leven?


Zou je nog met dezelfde persoon getrouwd zijn?
Misschien wel of geen kinderen hebben?
Kortom, hoe zou jouw relatie eruit zien moest je het allemaal eens opnieuw mogen doen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zou niks anders doen. Ik heb veel geleerd van mijn fouten en ik zou nu niet zijn wie ik ben als ik andere keuzes had gemaakt. Ik vind het prima zo.

Iwan

Ik zou wel andere keuzes maken in mijn liefdesleven.
Achter mijn relatie met Linda zou ik eerder zelf een punt hebben gezet, al is dat natuurlijk makkelijk om te zeggen achteraf.  *G
En ik zou misschien toen ik wat jonger was wat minder kritisch zijn over eventuele partners en deze keer wel proberen of er meer in zou zitten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Ik ben blij met GJ wij hebben in die 4 jaar dat we nu samen zijn heel wat mee gemaakt. Dus zou op dit moment niet opnieuw willen/ hoeven te beginnen 

Peaches

Nee dan zou ik het helemaal anders doen. Had meer voor mezelf op willen komen, andere keuzes maken in de liefde en qua school/werk.