Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik ben boos!

Gestart door Kim, 29 mei 2007, 20:33:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Ik zou een nieuw raamkozijn, inclusief glas, in mijn huis gezet krijgen, en heb er nog steeds niets van gehoord.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

ik ben n beetje chagrijnig dankzij 2 van de 3 katten...

ik werd vannacht rond 4.03 uur wakker omdat ik naar de wc moest.

beide katten lagen in de slaapkamer, de ander weet ik niet. Toen ik beneden was, kwamen ze er alle 3 aan.  Geen probleem, doen ze vrijwel altijd.

Beneden was alles nog koek en ei tussen de katten... Tot ik weer in bed ging liggen.

Diva en Tubbs vonden het leuk om met z'n 2 te ouwehoeren, midden in de nacht.  Diva zat tussen het gordijn en de balkon deuren, en Tubbs in de slaapkamer aan de andere kant van het gordijn als Diva. Gaan ze elkaar een beetje zitten meppen door het gordijn heen :@ Niet fijn.

Na een half uur ofzo heb ik er maar n knuffel heen gegooid omdat ik graag nog verder wou slapen. Gaan die idioten achter elkaar aan rennen ( overal in huis ligt laminaat muv de 2 trappen naar de kelder en de woonkamer). Hoezo zwaar irritant!!!!

Iwan

Ik ben boos omdat mijn reiskostenvergoeding voor de maand april nog niet overgemaakt is.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik ben boos omdat de mensen op het werk blijven klagen terwijl ze maar 2-3 of maar 4 dagen per week werken. Waar hebben ze het over?
En ik ben boos omdat het afvallen niet wil lukken  :'(
En ik ben boos omdat het bij de psygo niet opschiet ben nu een half jaar verder maar geen steek opgeschoten. Morgen het er maar eens over hebben (voor de zoveelste keer anders stop ik ermee)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik was vanmiddag ff pissig....
Toen ik terugkwam van boodschappen doen kon ik amper mijn eigen huis in omdat er 4 auto's rondom mijn huis geparkeerd stonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 21 september 2013, 18:40:39
Ik was vanmiddag ff pissig....
Toen ik terugkwam van boodschappen doen kon ik amper mijn eigen huis in omdat er 4 auto's rondom mijn huis geparkeerd stonden.

Was er een feestje of allemaal van de buren

Iwan

Citaat van: carola op 22 september 2013, 22:19:25
Citaat van: Iwan op 21 september 2013, 18:40:39
Ik was vanmiddag ff pissig....
Toen ik terugkwam van boodschappen doen kon ik amper mijn eigen huis in omdat er 4 auto's rondom mijn huis geparkeerd stonden.

Was er een feestje of allemaal van de buren
Er is weinig parkeerplaats in Niezijl en tegenover mij is een soort van museum en als daar wat te doen is
zetten ze de auto's bij mij voor het huis. Morgen moet ik naar de gemeente, ga dan ook meteen vragen
of ik zelf paaltjes mag zetten omdat er nu op een voetgangerspad geparkeerd word. De grond waarop de stoep
ligt is gedeeltelijk van mij en gedeeltelijk van de gemeente.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

omdat ik een heleboel snoep verpakkinkjes vond in de speelgoed kist van Julia, terwijl ze maar een paar gehad had zei ze.
  :lzz: papa.

Iwan

Was boos op mijn broer en op mijn moeder.....

Als ik wat voor mijn broer moet doen, dan staat hij hier constant voor de deur.... zelfs om half 3 's nachts belt hij mij nog
om te vragen hoe hij moet inloggen op Badoo en Facebook, maar als ik hem wat vraag om wat voor mij te doen, heeft hij geen zin.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

Das nooit leuk Iwan dan zou ik ook maar eens niet thuis geven.