Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Minder leuke kindermomenten

Gestart door Iwan, 18 oktober 2011, 18:31:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Is jouw schatje vandaag een duiveltje?
En niet slechts ondeugend, maar gewoon hoogst vervelend?
Schrijf hier je frustraties van je af.
Je mag ook gewoon lekker even gillen, als dat prettig is!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb dan wel zelf geen kinderen, maar heb wel regelmatig op de kinderen van mijn zus gepast toen die nog kleiner waren.
De momenten dat ze huilden en niet stil te krijgen waren vond ik wat minder, ook omdat ik me zo machteloos voelde.
En mijn oudste nichtje heeft mij eens ondergespuugd nadat ik haar de fles gegeven had, was ook niet top-momentje voor mij.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik zat ooit met oudste bij de logopediste. Hij zal een jaar of 4 a 5 geweest zijn. ivm oppasprobleem had ik jongste in buggy ook mee.
Kruipt oudste midden onder de behandeling bij mij op schoot en begint me toch te spugen! Echt wat gaf dat kind over! Over mij heen dus, hij zat met zijn gezicht naar mijn borst toe, dus ik kreeg de volle lading, het droop aan 2 kanten van mij af zo op de stoel en op de grond!  :o
Logopediste totaal in shock!
Met een rol wcpapier en een veel te klein doosje billendoekjes aan de slag. Mijzelf poetsen,oudste poetsen, de stoel en de vloer zoveel mogelijk kots van afvegen. En dan met mijzelf onder de kots, kleuter onder de kots en dan nog jongste in de auto in het babystoeltje wurmen en dan zo stinkend en al weg bij de therapie, in de auto en naar huis.

Jemig! Dat was geen leuk moedermoment!


Ik heb vele leuke maar ook minder gezellige momenten meegemaakt. Om sommige kan ik echter na verloop van tijd best lachen hoor!

Kim

Lars heeft mij net nog helemaal onder gespuugd!
Trui en broek in de was.....Lars net gewassen, kon hij weer in het badje! :(

Metalholic

Dit is het begin.

Julia is nu 7. En krijgt nu grootte mond met van fucking dit en fucking dat.

Dat vind ik persoonlijk minder leuk.

Kots ruim je zo op uitspraken van ik hoef jou niet als papa/mama zijn minder leuk.

Citaat van: Kim op 26 november 2011, 13:16:43
Lars heeft mij net nog helemaal onder gespuugd!
Trui en broek in de was.....Lars net gewassen, kon hij weer in het badje! :(

Lejah

Citaat van: Metalholic op 29 november 2011, 22:21:01
Dit is het begin.

Julia is nu 7. En krijgt nu grootte mond met van fucking dit en fucking dat.

Dat vind ik persoonlijk minder leuk.

Kots ruim je zo op uitspraken van ik hoef jou niet als papa/mama zijn minder leuk.

Oh echt waar met 7 jaar al?
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt.
Wel eens 1x het woord kutmama.

Als straf moest hij dan aan tafel gaan zitten en zeker 100x achter elkaar dat woord zeggen. En daarna naar zijn kamer, want zo'n stout kind hoef ik voorlopig niet in de woonkamer te zien. Nou toen verging het lachen hem behoorlijk. Hij heeft het gelukkig nooit meer gedaan. (oef!)
Maar straf geven vind ik eigenlijk helemaal niet fijn.