Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je laatste meevaller

Gestart door Frantic, 17 mei 2009, 17:11:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim

De eerste hechting verloren, hatseeeee!

Iwan

Ik was bang dat ik door de regen en de koude, nu ik al grieperig ben, naar Grijpskerk zou moeten op de brommerd om sigaretten te gaan halen,
maar toen vond ik hier nog een pakje met een aantal sigaretten. (wel van een vaag merk, denk dat ze van Margje zijn/waren)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 19:35:21
Ik was bang dat ik door de regen en de koude, nu ik al grieperig ben, naar Grijpskerk zou moeten op de brommerd om sigaretten te gaan halen,
maar toen vond ik hier nog een pakje met een aantal sigaretten. (wel van een vaag merk, denk dat ze van Margje zijn/waren)

Vaag merk doe ik niet aan...welk merk?

Iwan



Citaat van: Margje op  9 oktober 2011, 20:26:24
Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 19:35:21
Ik was bang dat ik door de regen en de koude, nu ik al grieperig ben, naar Grijpskerk zou moeten op de brommerd om sigaretten te gaan halen,
maar toen vond ik hier nog een pakje met een aantal sigaretten. (wel van een vaag merk, denk dat ze van Margje zijn/waren)

Vaag merk doe ik niet aan...welk merk?
No. 7  (ofzo)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 20:35:28


Citaat van: Margje op  9 oktober 2011, 20:26:24
Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 19:35:21
Ik was bang dat ik door de regen en de koude, nu ik al grieperig ben, naar Grijpskerk zou moeten op de brommerd om sigaretten te gaan halen,
maar toen vond ik hier nog een pakje met een aantal sigaretten. (wel van een vaag merk, denk dat ze van Margje zijn/waren)

Vaag merk doe ik niet aan...welk merk?
No. 7  (ofzo)

Nee niet van mij :)

Iwan



Citaat van: Margje op  9 oktober 2011, 20:38:08
Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 20:35:28


Citaat van: Margje op  9 oktober 2011, 20:26:24
Citaat van: Iwan op  9 oktober 2011, 19:35:21
Ik was bang dat ik door de regen en de koude, nu ik al grieperig ben, naar Grijpskerk zou moeten op de brommerd om sigaretten te gaan halen,
maar toen vond ik hier nog een pakje met een aantal sigaretten. (wel van een vaag merk, denk dat ze van Margje zijn/waren)

Vaag merk doe ik niet aan...welk merk?
No. 7  (ofzo)

Nee niet van mij :)
Das dan weer een meevaller voor jou...... en dan ook nog in dit topic!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


carola

dat het zo makkelijk ging de tuin leeg te ruimen

Margje

Een dag of 2 vrij...het toilet op het werk is gisterenochtend nou zoiets als ontploft...het water liep het kantoor in....en natuurlijk de geur...is niet zo gefixt....

Kim

Ik kan er best leuk uitzien met een beetje make up! :D

Linda2009

Had ik op het forum geplaatst dat ik overvallen was in de winkel?
Ik werd woensdag gebeld door de politie dat ze 2 jongens van 18 jaar hebben opgepakt.

Bericht van de overval:
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/52-overvallen/9543-overval-kruidvat-ambachtsgaarde-den-haag

bericht van politie over de aanhoudingen:
http://www.politie.nl/haaglanden/nieuws/1501verdachteovervalindecel.asp?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

wij hadden voor ons huwelijk 4 staatsloten gekregen en op die 4 hebben we 27,50 euro gewonnen.

Ik ben vandaag vrij, maar moet morgen nog werken...  Maar maandag ben ik ook vrij. En maandag is 1 van de drukste dagen omdat we dan de artikelen van nieuwe folder in de winkel moeten plaatsen. Die dag beginnen we dan ook altijd om 7 uur :|  ( Vaak van 7 tot 18 met 3 a 4 personen en dan nog 2 stagaires waarvan er 1 van 9 tot 18 werkt en 1 meid van 12 - 18 )




carola

weer extra veel loon gehad van het werk  :) :) :)

Iwan

Gisteren stond ik stil met de brommerd.....
Vandaag de brommerd opgehaald met de vriend van mijn moeder, hij zou de brommerd voor mij na kijken.
Bleek dat toen wij thuis aangekomen waren dat de brommerd het gewoon weer deed.  :juh:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Dat mijn nieuwe ipadlader gelukkig al binnen is is toch wel een meevaller...

Margje

Vandaag een extra vrij dagje omdat ik gisteren (ook wel beetje een tegenvaller) in den avond pas een bericht kreeg dat de school gesloten was vandaag door code red (ivm vele sneeuwval e.d.).....

Lynn

Omdat Lux zo goed groeit zijn we aan het afbouwen met de nachtvoedingen. Mevrouw heeft gewoon doorgeslapen van 03.00 uur tot 8.15 uur. Nu is ze weer in dromenland. Ze geeft zelf aan wanneer ze honger heeft :)

Iwan

vandaag van een collega 1gb extra geheugen gekregen voor in mijn laptop.  :D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Lux slaapt alweer lekker! Ze is een beetje onrustig de laatste tijd..

Lejah

Heerlijk dat Lux zo goed slaapt!
Misschien is ze wat onrustiger omdat ze vlak voor een nieuwe fase staat?

Onze laatste meevaller kwam daarnet via de mail:
Een uitnodiging van de Cliniclowns voor jongste om zich aan te melden voor de nieuwste voorstelling van de Cliniclowns!
Die voorstellingen van de Cliniclowns, waar we al een paar keer heen mochten, zijn altijd zo leuk en zo speciaal en zo bijzonder! Mischien geniet ik er wel net zoveel of zelfs meer van dan jongste! ;D