Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Het laatste wat je op Facebook....

Gestart door Margje, 28 december 2011, 21:36:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Wat is het laatste wat je op Facebook hebt geplaatst?

Iwan

Ik plaats nooit wat op faceboek, heb facebook wel gekoppeld aan mijn twitter,
dus mijn twitterberichtje komen daar wel te staan. Reageer wel eens op reactie die ik gekregen heb op facebook.
Vind Facebook best wel een kut social network geval, dus vandaar dat ik er weinig mee doe.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 28 december 2011, 21:39:34
Ik plaats nooit wat op faceboek, heb facebook wel gekoppeld aan mijn twitter,
dus mijn twitterberichtje komen daar wel te staan. Reageer wel eens op reactie die ik gekregen heb op facebook.
Vind Facebook best wel een kut social network geval, dus vandaar dat ik er weinig mee doe.

Nah zeg..kom ik met een origineel topic krijg je zoiets....Maar goed...ik vind Twitter saai

Lynn

"Babykamer gesloten voor "bezoekers". Naam staat op de muur ;). Mooi!"

mary-kate

Een nieuwe foto van mijn pompoenen creatie
Laatst alles eraf geknikkerd ben weer helemaal leeg
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zetten,wat ik doe gaat niet iedereen wat aan alleen een paar mensen en voor je het weet zijn je ''vriendjes'' weg,foetsie pleite
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lejah

Een link naar de persoonlijke Movember-pagina van mijn man!

Movember is een actie waarbij mannen in november hun snor laten staan om zo bekendheid te krijgen voor het prostaatkanker onderzoek en om hun snor te laten sposoren om zo geld voor dit goede doel in te zamelen. Op de persoonlijke Movember pagina kan je foto's plaatsen zodat de groei van de snor gevolgd kan worden en daar worden ook het aantal sponsoren vermeld.
Ik ben er trots op dat hij meedoet en ook zijn snor laat staan (net als vorig jaar).

mary-kate

Foto van zwarte piet met een witte bouwvakkers decolete
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Een ubersnoezelige foto van mijn  zus en mij, staat hier ook op het forum hoor, dus geen paniek.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een aantal mensen bedankt voor hun felicitaties op facebook...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje





"Gaar.....ff lekker helemaal niets...."

carola

Heerlijk rustig weekend samen met mijn lieverd , Vanavond gezellig bij Simme Schievink en Bouwina Schievink op visite. Morgen huisje schoonmaken, en nog wat aanrommelen . Maandagochtend vroeg op en om 05:00 beginnen bij mijn nieuwe werk, ben benieuwd, zal wel even wennen zijn na 7 maanden thuis gezeten te hebben

mary-kate

op het moment niet veel heb er even geen tijd voor ik zoek nog een andere website waar ik alles kwijt kan en niet alle bekende alles kunnen zien
m'n leiding gevende heeft me ook uitgenodigd om ''vriendjes'' te worden  *G pfff IN 3X   :sct:

NU NIET
DAN NIET
EN NOOIT NIET
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Letterlijk

'Geachte Heer, ik moet u danken
voor het postpakket dat ik ontving.
Maar u vergeeft mij ongetwijfeld
een zekere teleurstelling.

Toen ik de hand vroeg van uw dochter,
die ik hartstochtelijk bemin,
deed ik zulks niet in letterlijke,
doch overdrachtelijke zin.'


Daan Zonderland
(1909-1977)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb mezelf getaged op foto's die Ana op haar Facebook geplaatst had.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Iwan van der Ploeg
35 min..

Met de actievelingen in de sportschool. Wij zijn al overtuigd dat we goddelijke lichamen hebben, nu de rest van de wereld nog overtuigen.
— met @gjk en Rias Nauta bij Leek, Sportcentrum.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Filmpje van mijn dochter die haar eerste stapjes zet!  :smitt:

carola

Druk met Vaderdag cadeautjes bezig geweest. Erg leuk om te doen, ben benieuwd wat de vaders er van vinden

Sugamilk

Dat ons nichtje  (5weken te vroeg).geboren is en wij dus voor de eerste keer oom en tante zijn

gjk

Dat we weer naar de sportschool zijn geweest.

carola

Gisteren actief bezig geweest, gister avond bij Patrick van der Bij en Sylvia van der Bij geweest daar bij gekletst en aan het 31 e geweest met Gert Jan Keizer Iwan van der Ploeg Marga Drenth, Rias Nauta en pat en syl ook nog gewonnen ondanks dat heel lang geleden was dat ik het gespeeld heb. Nu heerlijk in de tuin zitten. Vanavond ons clubje in actie tegen psv. Kom op boys neem de schaal net als de beker mee naar Groningen