Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kerstnummer van de Playboy

Gestart door Iwan, 6 oktober 2009, 13:27:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke BN-er zou je dit jaar graag in de playboy zien??

Tara Elders
Femke Halsema
Victoria Koblenko
Edsilia Rombley
Anouk
Wendy van dijk
Linda de Mol
Irene Moors
Ellen Hoog
Marianne Thieme
Nicolette Kluijver
Sacha de Boer
Ilse DeLange
Floortje Dessing
Caroline Tensen
Celine Purcell
Carice van Houten
Daphne Bunskoek
Angela Schijf
Chantal Janzen
Eva Jinek
Dione de Graaff
Yvon Jaspers
Yolanthe Cabau van Kasbergen
iemand anders, namelijk .....

Iwan



Citaat van: Playboy.nl
Koblenko: 'Misschien dit jaar in de Playboy'

Eén van Playboy's favoriete vrouwen, Victoria Koblenko, is sinds kort ambassadrice van Staritsky & Levitsky.
Wodka, straight outta Ukraine. Playboy sprak met de sexy actrice over deze nieuwe stap.
En niet alleen de uitspraken van Victoria over haar wodka-avontuur zijn verrassend.

wanneer kunnen we je bewonderen als Playmate?
Misschien dit jaar nog, misschien wel nooit. Eigenlijk bepaalt de lezer dat. Voor het grote internettijdperk
gingen mannen nog een blaadje kopen. Nu staan alle foto's meteen op internet en kan iedereen gratis meegenieten.
Dat maakt een deal tussen mij en Playboy onhaalbaar. Tenzij jullie crowd-fund-initiatief komt, dat ook de online gebruiker
een bijdrage gaat doen. Dan kunnen we dit jaar nog een mooi kerstnummer maken. Ik heb voor mezelf een vrij hoge standaard
over hoe ik gefotografeerd wil worden. Ik zou een mooi bedrag schenken aan een goed doel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk (vrees) dat Victoria Koblenko nooit in de playboy zal staan.....
Denk dat het sowieso moeilijk gaat worden om 'echte' BN-ers zover te krijgen dat ze photoshoot voor de Playboy willen maken.
De foto's lekken sneller uit dan de fotograaf ze kan maken, er wordt minder betaald om je bloot te geven voor de playboy
en bekend naakt is tegenwoordig met het internet maar een paar klikken verwijderd. En dat is jammer, want ik had best
een Victoria Koblenko of een Eva Jinek in de Playboy willen zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."