Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je nieuwste aanwinst

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 00:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Lynn

Nog een bikini. 2 oranje shirtjes (voor lief en voor mij). Cosmetica producten en panty's.

Iwan

BluRay - Alice in Wonderland
DvD - Harry Potter and the Half-Blood Prince
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Een Iphone en mijn vriendlief gaat bijleggen aan een lens van Canon de 18-200mm en daar
ben ik super super blij mee, want ik heb er een half jaar voor gespaard en als bedankje dat ik
hem naar Zuid Afrika heb laten gaan (gewonnen met een wedstrijd) gaat hij het resterende bedrag
bijleggen! :D Lief he?  :smitt:

gjk

Een neefje, mijn zusje is afgelopen dinsdag bevallen van een kerngezonde en prachtige zoon gemaamd Jens. :tU: :mH:

Kim



Tamron 20-300mm F/4-5.6 LD Macro 1:2

:jch: Happy!!!!!

Valentijn


Nevyn

Oeh, die is lekker, Tijn!!

Iwan

DVD's: Sherlock Holmes - The Sign of Four (met Ian Richardson) maar kwam er thuis achter dat ik die al had.
           Falco - Symphonic
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Een 66cm breed Flattscreen televisie en een DVD-speler.

Lynn

-Zwart jurkje met kant
-Zwart kort rokje
-Zwart/witte leesbril (ik ben oud aan het worden ;))

Kim

- spijkerbroek met wijde pijpen
- super leuk shirt....
- pyjama
- sport bh
- parfum van Mexx
- lekkere slobbertrui met capuchon
- stofzuiger

VOOR DE WINKELKENNERS
Waaaaaaah er ligt gewoon een Primark in Luik!!!!  :app:

Edit:
Foto gevonden van mijn shirtje...hij is cute!  :smitt: (vind ik!)


Lynn

Citaat van: Kim op 31 juli 2010, 16:57:22

Edit:
Foto gevonden van mijn shirtje...hij is cute!  :smitt: (vind ik!)



Die is zeker leuk!

gjk


Lynn

-Grijze pumps
-Bordspel "Brain Academy"
-DVD "Shutter Island"
-Boedha voor in de vensterbank.

Kim


Iwan

TP Link TL-WR941ND Wireless N Router
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een nieuwe 8GB USB-Stick, zodat ik fijn daar films op kan zetten en die kan bekijken via mijn BluRay-Speler.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Boek: De donkere kamer van Damokles - W.F. Hermans
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Titel: The Vampyre
Alternatieve Titel: De Vampier
Schrijver: John William Polidori
Genre: Horror
Jaar van uitgave: 1819
Taal: Engels (vertaald Ned.)
Pagina's: 63

The Vampyre is een kort verhaal geschreven door John William Polidori dat de voorloper werd van talloze vampierverhalen.


Synopsis:

De jonge Engelsman, Aubrey, komt in contact met een mysterieuze aristocraat, Lord Ruthven.
Aubrey begeleidt Ruthven naar Rome, maar verlaat hem nadat Ruthven de dochter van een
gemeenschappelijke kennis verleidt. Aubrey reist naar Griekenland, waar hij zich aangetrokken
voelt tot Ianthe, de dochter van een herbergier. Ianthe vertelt Aubrey over de legende
van de vampier. Ruthven maakt ook hier zijn verschijning en kort daarna wordt Ianthe gedood
door een vampier. Aubrey legt geen link tussen de moord en Ruthven, en vergezelt hem weer
op zijn reizen. Onderweg worden ze overvallen door bandieten, en Ruthven raakt dodelijk gewond.       
Voor hij sterft, laat hij Aubrey een eed zweren dat hij aan niemand iets zal zeggen over zijn dood
vooraleer er een jaar en een dag zijn gepasseerd.

Terugkijkend op de voorbije gebeurtenissen, realiseert Aubrey zich dat iedereen die met Ruthven
in aanraking kwam geleden heeft. Aubrey keert terug naar Londen en is verbaasd wanneer Ruthven
kort daarna levend en wel verschijnt. Ruthven herinnert Aubrey aan zijn eed om zijn dood geheim
te houden. Dan verleid Ruthven Aubrey's zuster en  krijg Aubrey een zenuwinzinking wanneer hij
vruchteloos tracht zijn zuster te beschermen. Ruthven en Aubrey's zuster gaan trouwen op de dag
dat de eed eindigt. Aubrey schrijft een brief aan zijn zus waarin hij het verhaal onthult over Ruthvens
dood, daarna sterft hij. De brief komt echter niet op tijd aan enRuthven trouwt met Aubrey's zuster.





"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."