Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Arcade

Gestart door Iwan, 25 februari 2009, 00:17:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: XXXX op  2 juni 2010, 13:40:43
Kampioen: Iwan - 42995     Mijn Beste Score: 14170


Your Score: 14170

Score is opgeslagen in de database!

Dit is een top 3 score!

Vaag... want ik kwam op nummer 7! :LOL:
Dat is denk ik een vertaalfoutje van mij, per persoon kun je 3 scores opslaan waarschijnlijk bedoelde ik dat
het een top3 score voor jou persoonlijk is (jouw hoogste score). Score is sowieso niet altijd goed. Als je bv ergens
een score van 1, 2 en van 3 hebt in een spel  en je haalt vervolgens een score van 4 dan wordt je 3 vervangen ipv de laagste.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

XXXX

oh oke!

Dat laatste snap ik trouwns niet helemaal..  ;D

XXXX

bij spelletjes zoals tetris enz.. reageert de computer soms helemaal niet.. dan blijft hij ze bv draaien.. of ze gaan allemaal heel snel naar beneden.. alsof er een knopje blijft hangen.. ligt dat aan arcade???

Iwan

Citaat van: XXXX op  3 juni 2010, 21:45:21
bij spelletjes zoals tetris enz.. reageert de computer soms helemaal niet.. dan blijft hij ze bv draaien..
of ze gaan allemaal heel snel naar beneden.. alsof er een knopje blijft hangen.. ligt dat aan arcade???
Ik heb er hier geen last van.  :juh:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Kim op 30 mei 2010, 21:26:25
Ik heb nog een opmerking

Hoogste tijd dat Iwan van zijn troon wordt gesmeten, want het ziet
er te belachelijk voor woorden uit die lange rits overwinningen onder zijn naam!  >:(
Je hebt anders het langste een record op je naam staan, bijna 68 weken met Mahjongg Toychest,
das pas een schande. (Mahjongg Toychest is inmiddels 3723× gespeelt)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

NOU EN  ^-^

Daar heb ik ook hard aan gewerkt!!!!!  :tjon:

XXXX

Gisteren had ik je bijna verslagen.. Ik zette hem even op pauze, maar ik kon gewoon doorspelen zonder dat de tijd verder liep...
Maar zo wou ik natuurlijk niet winnen ;D

Iwan

Gisteren wat nieuwe spelletjes geinstalleerd in de Arcade, er zijn nu 40 spelletjes beschikbaar om te spelen in de Arcade.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De Arcade staat even tijdelijk uit, nog niet geïnstalleerd, omdat gisteren bij de installatie iets verkeerd ging.
Dit weekend ga ik de Arcade handmatig opnieuw installeren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De Arcade heb ik opnieuw geïnstalleerd, alleen moest ik de databases verwijderen daarvoor en dus zijn alle scores gewist.
Heb natuurlijk wel een back-up gemaakt, dus als er leden zijn die hun scores voor de spellen terugwillen dan kan ik die terugzetten.
(het terugzetten van de scores is wel heel veel werk, moet handmatig en iedereen weer op 0 is ook wel zo spannend natuurlijk)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."