Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Moeder dwingt dochter tot triootje

Gestart door Iwan, 15 oktober 2010, 13:50:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Moeder dwingt dochter tot triootje

HONG KONG - In Hong Kong is een vrouw in beschuldiging gesteld van een bizar zedenmisdrijf.
Zeven jaar geleden zou zij haar dochter gedwongen hebben tot een triootje met de moeder en haar nieuwe vriend.
Dat meldt de Sing Tao Daily.

Het slachtoffer, nu 22 jaar oud, overwon pas onlangs haar schaamte en diende een klacht in bij de politie.
Die arresteerde daarop de 48-jarige vrouw en haar vriend.

Het slachtoffer beweert dat haar moeder haar dwong deel te nemen aan het perverse spel op aandringen van de vriend.
De moeder wilde de man plezieren, en ging op zijn bizarre plan in.

Na al die jaren heeft het meisje dan toch gedurfd erover te praten met een vriendin.
Die raadde haar aan om een klacht in te dienen tegen het koppel en hulp te zoeken om haar trauma te verwerken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Dit is toch "gewoon" sexueel kindermisbruik.
Niks bizar, gewoon slecht en verwerpelijk.
Helaas komt dit ook in ons land en andere landen regelmatig voor.

Tyz

Dochters die tot een trio worden gedwongen komen vaak voor in NL? Hoor daar specifiek nou niet zoveel van.. ervaring? :/

Lejah

Dat zul je niet echt specifiek zo horen nee dat kan ik me wel voorstellen.
Maar het gebeurt overal dat sexueel kindermisbruik door 1 (of soms beide) van de ouders wordt gedaan en dat daar dan 1 of meerdere andere personen aan deelnemen. Hier in Nederland wordt dat enkel niet zo snel een triootje genoemd, maar "gewoon" misbruik zoals ik al zei.
Je ziet het in waargebeurde films, in waargebeurde boeken, in rechtszaken, in allerlei verslagen (maar die liggen natuurlijk niet bij de kapper op tafel), in actualiteitenprogramma's enz.
Ik vind het pijnlijk dat zoiets afschuwelijks als sexueel kindermisbruik gepubliceerd wordt als een stukje bizar nieuws.