Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

onweer topic

Gestart door stuitertjuh, 1 augustus 2008, 03:07:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stuitertjuh

De afgelopen dagen is het erg benouwd geweest overdag stap je even op je fiets en het zweet stroomt gelijk je onderarmen uit. Maar de zomer en zeker deze afgelopen dagen  is het ook de periode van de onweersbuien.
Amper stapten ik me douche uit net en de eerste flitsen waren er, ik reageerde dan ook om lekker in me blote bast hier wat te gaan hangen en me sigaretje  lekker buiten op te roken  op me overdekte balkon heerlijk vind ik dat na een benouwde dag,in een andere woning van me kan ik me nog herineren dat ik met onweer altijd de planten buiten zetten. Maar er zijn ook mensen die er als de dood voor zijn zo moest ik pas een  vriendin afleiden over de telefoon omdat het afgelopen zaterdag ineens zo te keer ging. Ben je bang voor onweer? Of vind je een verkoelend onweers buitje wel lekker na een warme dag.

Nevyn

Ik ben doodsbang voor onweer...

attje

ik vind onweer wel leuk, soms is het wel een beetje hard en dan schrik je wel, maar dan wordt het weer leuk
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

DonWoozy

vind onweer altijd wat hebben:






Iwan

Ik ben niet bang voor onweer, maar de afgelopen dagen hadden we hier wel
enorme heftige onweersbuien. Hier vlakbij een woonhuis afgebrand omdat de bliksem
is ingeslagen en ik rechtop in mijn bedje omdat ik nog sliep toen het onweer in al haar
heftigheid losbarstte. Zelfs de poezelingen hadden hun toevlucht gezocht in mijn bedje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

Citaat van: Diaan op  2 augustus 2008, 12:27:01
Ik ben doodsbang voor onweer...

je bent niet de enige hoor!!! Ik ook

Margje

Getsie..ik moet niets hebben van onweer...de knallen vind ik het ergste...daar schrik ik van :)

carola

ik ben er niet bang voor, heb het al zo vaak gezien 

Iwan

Gisteren hadden we weer een onweersbui, volgens mij onweerde het in het gehele land.
Pousse was wat angstig, maar ik ben uiteindelijk toch maar naar bed gegaan en was zo in slaap gevallen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

het heeft hier erg geonweerd het was vlakbij zo te horen, we zijn uiteindelijk allebei in slaap gevallen