Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je voor cadeautje heb je laatst voor iemand gekocht?

Gestart door TimT, 16 februari 2009, 03:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimT


Iwan

dvd - gooische vrouwen (seizoen 3) voor mijn nichtje,
had haar vorige maand seizoen 1 & 2 al gegeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

-
Citaat van: Iwan op  6 oktober 2009, 15:04:04
dvd - gooische vrouwen (seizoen 3) voor mijn nichtje,
had haar vorige maand seizoen 1 & 2 al gegeven.


heb ze gewoon gedownload seizoen 1 t/m 4 :p  *is behoorlijk erg*


bedels voor aan mijn vrouwtje dr pandora armband

Dity

Bos bloemen voor mijn dochter en schoonzoon i.v.m. hun trouwdag
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

TimT

Briefpapier om de heldinnen die mij gevonden hebben en hoogstwaarschijnlijk mijn leven hebben gered.

Kim

@ Tim

Je doet net alsof je een bijna dood ervaring achter de rug hebt!  :P

TimT

Citaat van: Kim op 11 oktober 2009, 23:22:45
@ Tim

Je doet net alsof je een bijna dood ervaring achter de rug hebt!  :P
Kim, allereerst die tong, denk je nu dat je grappig bent?
2 liter bloedverlies, slagaderlijke bloeding aan het hoofd, tja hadden ze me niet gevonden was ik waarschijnlijk ook DOOD geweest.
Dus de tong emotie, de grap daarvan ontgaat mij of jij maakt een misplaatste opmerking. Die conclusie laat ik zelf voor jou rekening.

Kim

Nja, misschien word je nu boos, maar ik neem altijd al die ongevallen
van jou in twijfel. Als je echt 2 liter was verloren dan zou je nu
waarschijnlijk in het ziekenhuis liggen, want vanaf 2 liter is het
levensbedreigend en bij 1.5 liter kun je in een shock raken.

Als je 2 liter verliest  krijg je 2 zakken bloed bijgezet en zullen ze je
in de gaten houden.

TimT

Citaat van: Kim op 12 oktober 2009, 11:27:15
Nja, misschien word je nu boos, maar ik neem altijd al die ongevallen
van jou in twijfel. Als je echt 2 liter was verloren dan zou je nu
waarschijnlijk in het ziekenhuis liggen, want vanaf 2 liter is het
levensbedreigend en bij 1.5 liter kun je in een shock raken.

Als je 2 lieter verliest  krijg je 2 zakken bloed bijgezet en zullen ze je
in de gaten houden.

Kwaad? Nee, dat is een onderschatting, het is maar goed dat je niet in de buurt bent. Ãâ€"Ã,µ
Tja, ze houden je twee dagen apart op een kamertje op neurologie, met infuus enzovoorts omdat ze denken dat GELD OM DE BOMEN GROEIT.
Ze maken in het weekend gratis CT Scans en laten trauma ambulance komen voor jan met de korte achternaam. De nekkraag en plank krijg je er ook tegenwoordig gratis bij met infuus.
En ze besluiten met spoed op de EHBO te hechten omdat er zoveel bloed uit je druipt dat ze met ze ook hebben alles doorheen komt.
Maar ik zal voor je wat fotoââ,¬â,,¢s erbij doen, kan je zien dat het echt gebeurd is!

Oorzaak:


Gevolg:



Heb voor je helaas geen bewijs voor de plas bloed buiten, dus!
Maar misschien denk je nu na voor dat je wat zegt.
WANT JE BENT ECHT TE VER GEGAAN!

Kim


TimT

Citaat van: Kim op 12 oktober 2009, 11:52:39
Dan bij deze mijn oprechte excuses!  :-[

Dank je wel, ik ken je Kim.
En als je dat zegt dan meen je het ook.
Dus ook mijn excuus dat ik zo explosief reageerde.

Maar die arme meisjes die hebben gezien hoe bloed uit mijn hoofd spoot en uit mijn mond kwam. Ze hebben mij gered, want mijn moeder kwam 3 kwartier later thuis. Zonder iets van hulp had ik in die 3 kwartier zoveel bloed kwijt geraakt.
En het ergste is, ik kan ze niet bedanken. Ik heb hun gezicht niet gezien.
Terwijl ze zoveel goeds hebben gedaan.

josefientje

Mijn beste, al een poosje volg ik je verhalen, per ongeluk ben ik op deze site gekomen. Ik kan me de reactie van Kim, waar jij zo boos op reageert, best voorstellen. Je schiet onmiddelijk in de verdediging, terwijl dat eigenlijk niet zou hoeven he. Haar vraag over wederom een ongeval is niet uitzonderlijk, je vertelt er regelmatig over. Dan weer met de fiets, dan weer een val, en nu wederom een val. Je antwoorde mij in een vraag terug, dat het ongeval was onstaan door een trapleuning die los heeft gelaten. Zat die trapleuning al los, zo ja, dan had je zelf actie kunnen ondernemen, ofwel zelf vast zetten, ofwel de woningstichting in kunnen lichten. Je beschrijft dat je door je beperking de traplift nodig hebt, maar in een ander verhaal vertel je over een bergwandeling in Griekenland. Sorry, maar dan kan ik het niet meer zo goed rijmen, en zo zullen er meerdere zijn. In het verhaal over je ongeval schrijf je over een ernstig bloedverlies van wel drie liter. Nou ik kan je verzekeren met de vijf tot zes liter bloed die een mens in zijn lichaam heeft, je er wel zeer ernstig aan toe moet zijn geweest. Je schrijft ook over een afasie en een amnesie. Maar dan krijg ik het niet gerijmd dat jij de andere morgen nog voor negen uur, je hele verhaal op je log kan krijgen. Me dunkt, of je beschikt over een bere conditie, of is het wat anders. Je mag op mij ook boos worden, maar ik vond dat ik het toch even voor Kim op moest nemen. Verder wens ik je een spoedig herstel.

TimT

Citaat van: josefientje op 12 oktober 2009, 13:39:24
Mijn beste, al een poosje volg ik je verhalen, per ongeluk ben ik op deze site gekomen. Ik kan me de reactie van Kim, waar jij zo boos op reageert, best voorstellen. Je schiet onmiddelijk in de verdediging, terwijl dat eigenlijk niet zou hoeven he. Haar vraag over wederom een ongeval is niet uitzonderlijk, je vertelt er regelmatig over. Dan weer met de fiets, dan weer een val, en nu wederom een val. Je antwoorde mij in een vraag terug, dat het ongeval was onstaan door een trapleuning die los heeft gelaten. Zat die trapleuning al los, zo ja, dan had je zelf actie kunnen ondernemen, ofwel zelf vast zetten, ofwel de woningstichting in kunnen lichten. Je beschrijft dat je door je beperking de traplift nodig hebt, maar in een ander verhaal vertel je over een bergwandeling in Griekenland. Sorry, maar dan kan ik het niet meer zo goed rijmen, en zo zullen er meerdere zijn. In het verhaal over je ongeval schrijf je over een ernstig bloedverlies van wel drie liter. Nou ik kan je verzekeren met de vijf tot zes liter bloed die een mens in zijn lichaam heeft, je er wel zeer ernstig aan toe moet zijn geweest. Je schrijft ook over een afasie en een amnesie. Maar dan krijg ik het niet gerijmd dat jij de andere morgen nog voor negen uur, je hele verhaal op je log kan krijgen. Me dunkt, of je beschikt over een bere conditie, of is het wat anders. Je mag op mij ook boos worden, maar ik vond dat ik het toch even voor Kim op moest nemen. Verder wens ik je een spoedig herstel.

Voor kennisgeving aangenomen



Frantic

Ik heb gisteren Chinees getrakteerd voor mijn huisgenoten en mezelf


Kim


TimT

Een fles Jenever die ik naar Griekenland heb laten opsturen, voor mijn goede vriend Yorgos omdat hij opa is geworden.

Nevyn

Ik betaal vanavond het etentje met papa, stiefmama, zusje en Vin. Lijkt me een aardig nieuwjaars/kerstcadeau :D