Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat zat er bij de post vandaag?

Gestart door Iwan, 1 november 2012, 16:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carola

vandaag niks, omdat het zondag is

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Believe

Pluk de dag denk niet aan morgen dat zijn andere zorgen.

Kattenhuis


Iwan

Een brief van de gerechtsdeurwaarder..... betreffende een rekening die ik 5 maanden geleden al betaald heb.
Dus heb ze gebeld en moest een betalingsbewijs naar ze e-mailen, nu wachten op hun reactie.

Net een reactie via de e-mail, ik had inderdaad betaald, en of ik nog even de administratiekosten wil overmaken.  :juh:
(voelt een beetje alsof ik moet betalen omdat zij hun administratie niet op orde hebben,
misschien dat ze dat geld gebruiken om mensen aan te nemen die ook daadwerkelijk controleren of iets wel of niet betaald is.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Joost

Akte en eindafrekening van de notaris tbv ons nieuwe stulpje waarvan we 9 dec de sleutel krijgen

Kim


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Kattenhuis


carola

nog niets, de post moet nog komen, maar ik denk folders die komen altijd op zaterdag en misschien nog wel een verlate kerstkaartje

Iwan

Een pakketje van Miriale voor dhr Boonstra.....  ;D
Geen idee wie dhr Boonstra is, en Miriale schijnt, volgens het internet, een lingerie winkel te zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Kijk maar uit met zulke pakketjes, dat die straks niet van jou rekening afgeschreven word en iemand dat pakketje op komt halen, dat is weer een nieuwe techniek van fraudeurs

Iwan

Citaat van: Sugamilk op  4 januari 2014, 17:45:31
Kijk maar uit met zulke pakketjes, dat die straks niet van jou rekening afgeschreven word en iemand dat pakketje op komt halen, dat is weer een nieuwe techniek van fraudeurs
Ik heb er niet voor getekend en staat niet op mijn naam, dus retour afzender.
Ze kunnen nooit bewijzen dat ze het pakketje aan mij hebben afgeleverd, of dat het uberhaubt is afgeleverd
omdat ik er niet voor heb getekend, de afzender is dus verantwoordelijk voor het pakketje en niet ik.
Wanneer het om fraude zou gaan zou het wel een hele domme manier van fraude zijn; ik heb niets besteld,
ik heb niets getekend en het is niet eens geadresseerd aan mij. De enige die er profijt van zou kunnen hebben ben ik
door gewoon te ontkennen dat ik het pakketje ontvangen heb, maarja wat moet ik met een Slipje, BH en Topje.  *G
Zou mij denk ik ook niet staan.....


Maandag bel ik even of ze mijn adres uit hun systeem willen halen. Van mijn rekening afschijven zal moeilijk gaan,
want het pakketje is niet aan mij geadresseerd. Dus als ze het al van mijn rekening hebben afgeschreven laat ik
het gewoon terugboeken en dan moeten zijn maar bewijzen dat ik iets besteld heb, wat ik dus niet heb....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Oh okay gelukkig maar!

Maar zou je beeldig staan hoor ;-) hihihih

Iwan

Citaat van: Sugamilk op  4 januari 2014, 19:40:59
Oh okay gelukkig maar!

Maar zou je beeldig staan hoor ;-) hihihih
Ik denk niet dat ik er het lichaam voor heb, anders kom jij hem even passen...
kijk ik wel hoe het je staat.   *G   "Mijn nichtje zei al; geef mij maar", maar was niet haar maat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Haha welke maat? Haha is een eind reizen om eben te passen hè ;) en denk niet dat manlief mij zolang kam missen whahahah

Iwan

Citaat van: Sugamilk op  4 januari 2014, 19:46:58
Haha welke maat? Haha is een eind reizen om eben te passen hè ;) en denk niet dat manlief mij zolang kam missen whahahah
Bh is maat 80b, string, hipster of wat het ook is is een L (42-44) topje is ook L (42-44).
Jammer dat ik hem retour moet sturen anders had ik een prijs gehad voor een prijsvraag ofzo.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."