Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Het Naakstrand

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 18:18:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Johan366 op  5 november 2013, 13:15:03
Lijkt me heeerlijk lekker alles uit en dan gewoon lekker je zelf zijn en dan lekker in je blootje langs het strand wandelen.
We zijn allemaal bloot geboren dus ja waar doen we moeilijk over in de sauna ben je toch ook bloot?
In de Sauna hoef je niet persé in den blote bips.... vrienden van mij gaan wel eens naar de sauna,
maar die gaan dan op badkledingdagen. Lijkt mij trouwens helemaal niets, zit je te zweten en heb je
die van die plakkerige stof van je zwembroek/badpak om/aan je lichaam.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Lijkt me zalig!  :D
Lekker egaal bruin worden!

DonWoozy

zelf nog nooit gedaan en denk ook niet dat ik het snel zal gaan doen.

Iwan



Citaat van: DonWoozy op  6 augustus 2014, 09:49:49
zelf nog nooit gedaan en denk ook niet dat ik het snel zal gaan doen.
Waarom niet? Omdat je je ongemakkelijk voelt om zelf ergens naakt rond te lopen,
of omdat je je ongemakkelijk zou voelen wanneer anderen om je heen (ook) naakt zijn?
of om een compleet andere reden, kan natuurlijk ook.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

misschien een soort van onwetendheid of onwennigheid, zoiets zal het wel zijn. Zeer waarschijnlijk zou ik me al snel
op mijn gemak voelen maar ik denk niet dat ik het wel eens zal gaan doen.

Sugamilk

Nee, niks voor mij, :-)

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 19 augustus 2014, 20:51:47
Nee, niks voor mij, :-)
Lijk jij mij ook geen type voor..... (mede door je antwoord in het sauna topic)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Inmiddels zou ik in een sauna mij toch wel gemakkelijker voelen, naakt haha (tsja bevallen en dan kijken ze letterlijk in je kijkdoos, en in een sauna is dat niet hahah)

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 19 augustus 2014, 20:58:28
Inmiddels zou ik in een sauna mij toch wel gemakkelijker voelen, naakt haha
(tsja bevallen en dan kijken ze letterlijk in je kijkdoos, en in een sauna is dat niet hahah)
De meeste mensen zal het niet eens opvallen dat je naakt bent in de sauna omdat ze zelf ook naakt zijn.
Toen ik in de sauna was heb ik geen vagijn gezien, althans er niet bewust op gelet. In het begin was ik
te zenuwachtig omdat mensen mij naakt zagen en keek ik express niet naar andere mensen en toen
ik aan het naakt zijn gewend was lette ik niet meer op andere mensen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Seahopke

Geen probleem maar ook niet spannend of zo, naturistenstrand is niet anders als een textielstrand echter tegenwoordig hebben mensen smartphones met camera en daarom is dat naaktrecreatie op z 'n gat gegaan   zo'n camera is een reden om niet te gaan.
Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien