Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Angry birds

Gestart door edje, 8 juli 2011, 19:16:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

edje

Ik vraag me af of jullie net zo verslaafd zijn aan het spel angry birds als ik.Ik ben het spel laatst tegen gekomen bij het downloaden en speel het spel nu dagelijks.Ook op mijn telefoon is het spel niet meer veilig  ;D
Groeten Edwin

Iwan

Ik heb het ook al eens gezocht voor in de arcade op het forum, maar kon het toen niet vinden.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

edje

Het probleem is dat het eigenlijk gemaakt is voor de I-phone en er dus geen install bij zit.Ik heb nu een android telefoon en daar kon ik hem ook op downloaden via market.
Groeten Edwin

Iwan

Citaat van: edje op  8 juli 2011, 19:42:14
Het probleem is dat het eigenlijk gemaakt is voor de I-phone en er dus geen install bij zit.
Ik heb nu een android telefoon en daar kon ik hem ook op downloaden via market.
De arcade heeft een swf (flash) bestand nodig, en ik heb hem al eens op het internet gespeeld
en daar was het ook een flash bestand.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

edje

Ik heb hem als winrar bestand op de laptop staan en als het lukt wil ik hem wel even mailen.Kun je kijken of je er iets aan heb.Over bestandsnamen weet ik helemaal niets behalve dat ik een exe bstand nodig heb om iets te installeren.
Groeten Edwin

Lynn

Angry Birds = geweldig! :)

Iwan

Ik heb Angry Birds geupload naar de Arcade.
De score opslaan kun je na elk level, dan krijg je volgens mij alleen de score dat je in dat level hebt gehaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

edje

U is goed bezig  :app:

Alleen van het oplaan van de scores snap ik even niets
Groeten Edwin

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

carola