Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vrouw verkiest kleren boven seks

Gestart door Iwan, 8 februari 2007, 02:06:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
Vrouw verkiest kleren boven seks

AMSTERDAM - Laat een vrouw kiezen tussen seks of kleren, en het antwoord is duidelijk.
Een gevulde kledingkast krijgt duidelijk de voorkeur. pas als de onthouding langer dan vijftien maanden
gaat duren, kiest de meerderheid pas weer voor seks.

Eén op de vijftig vrouwen houdt het wel drie jaar uit zonder seks, zolang de garderobekast maar telkens
volhangt met nieuwe dingen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek onder duizend vrouwen.
Twee op de drie zou meer overstuur zijn van het kwijtraken van een favoriet kledingstuk,
dan van een maand geen seks. 'De uitdrukking is 'kleren maken de man', maar de harde werkelijkheid is
dat de juiste kleren ook hem kunnen vervangen', zo wordt TV-stylist Carson Kressley geciteerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

vampie

nou geef mij maar sex dan ipv kleren  ;D

Iwan

Deze uitslag verbaasd mij en vraag me af of ie wel klopt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Nieuwe kleding is leuk, maar sex is nog leuker natuurlijk :)

Iwan

Citaat van: Lynn op  6 maart 2007, 15:17:45
Nieuwe kleding is leuk, maar sex is nog leuker natuurlijk :)
Dan stuur je je vriendje eropuit om nieuwe kleren voor je te kopen, dan kunnen wij ondertussen .....
(je vriendje leest hier niet he? ;D)

Ik denk dat die uitslag komt omdat het vrij makkelijk is om seks te krijgen (als je een partner hebt)
en je kunt niet elke dag nieuwe kleren kopen, dus dan is kleren kopen specialer omdat je het minder vaak doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 29 december 2007, 02:32:50
Citaat van: Lynn op  6 maart 2007, 15:17:45
Nieuwe kleding is leuk, maar sex is nog leuker natuurlijk :)
Dan stuur je je vriendje eropuit om nieuwe kleren voor je te kopen, dan kunnen wij ondertussen .....
(je vriendje leest hier niet he?  ;D)


Haha nee mijn vriend is niet zo van het internet ;)

DonWoozy

Citaat van: Iwan op  8 februari 2007, 02:06:30
AMSTERDAM - Laat een vrouw kiezen tussen seks of kleren, en het antwoord is duidelijk.
Een gevulde kledingkast krijgt duidelijk de voorkeur. pas als de onthouding langer dan vijftien maanden
gaat duren, kiest de meerderheid pas weer voor seks.

Eén op de vijftig vrouwen houdt het wel drie jaar uit zonder seks, zolang de garderobekast maar telkens
volhangt met nieuwe dingen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek onder duizend vrouwen.
Twee op de drie zou meer overstuur zijn van het kwijtraken van een favoriet kledingstuk,
dan van een maand geen seks. 'De uitdrukking is 'kleren maken de man', maar de harde werkelijkheid is
dat de juiste kleren ook hem kunnen vervangen', zo wordt TV-stylist Carson Kressley geciteerd.



©telegraaf.nl

sow daar zijn we lekker mee als man zijnde, dus we mogen ons dus lekker op plaats 2 zetten wat dat betreft nou nou ............ :D

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 26 maart 2008, 16:39:11
Citaat van: Iwan op  8 februari 2007, 02:06:30
AMSTERDAM - Laat een vrouw kiezen tussen seks of kleren, en het antwoord is duidelijk.
Een gevulde kledingkast krijgt duidelijk de voorkeur. pas als de onthouding langer dan vijftien maanden
gaat duren, kiest de meerderheid pas weer voor seks.

Eén op de vijftig vrouwen houdt het wel drie jaar uit zonder seks, zolang de garderobekast maar telkens
volhangt met nieuwe dingen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek onder duizend vrouwen.
Twee op de drie zou meer overstuur zijn van het kwijtraken van een favoriet kledingstuk,
dan van een maand geen seks. 'De uitdrukking is 'kleren maken de man', maar de harde werkelijkheid is
dat de juiste kleren ook hem kunnen vervangen', zo wordt TV-stylist Carson Kressley geciteerd.



©telegraaf.nl

sow daar zijn we lekker mee als man zijnde, dus we mogen ons dus lekker op plaats 2 zetten wat dat betreft nou nou ............ :D
Als seks op de 2de plaats komt dan moet je er dus voor zorgen dat je partner genoeg nieuwe kleren heeft.
Koop elke week nieuwe kleren voor haar en je zit goed denk ik dan, maar weet niet zeker of het zo werkt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Wel geen vrouw maar seks heeft ook mijn
voorkeur
Het leven duurt maar even

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Mannen verkiezen gamen boven seks'

Mannen verkiezen het spelen van videospelletjes boven seks. Dat blijkt uit een Amerikaanse studie.

De onderzoekers bestudeerden 100 mannen terwijl ze een half uur games speelden, achteraf brachten ze
een half uur met hun partner door. Daaruit bleek dat 67 procent van hen meer adrenaline vrijmaakte
tijdens het gamen dan wanneer ze seks hadden.

De wetenschappers leiden daaruit af dat ze op biologisch vlak de voorkeur aan gamen geven.
82 procent van de proefpersonen zeiden wel de vrijpartijen leuker te vinden. Daarom zeggen critici
dat adrenaline niet noodzakelijk een indicatie van plezierbeleving is en dat mannen toch liever vrijen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb een tijdje intensief gegamed, maar kan me niet voorstellen dat ik (ooit) gamen boven seks zou verkiezen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."