Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Dit is de mooiste vrouw/man

Gestart door Iwan, 17 november 2009, 14:46:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw en de mooiste man vonden.
Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen.
Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht,
samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.

In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen
en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is.
Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we
gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.

Vrouw

De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes,
Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom
en Tara Elders.

Man

De mooiste man van Nederland is een combinatie van Michiel Huisman,
Arie Boomsma, Daniel Boissevain, Alain Clark, Ruben Nicolai en Chris Zegers.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zijn inderdaad mooie mensen, maar zelf val ik toch meer op iemand die niet helemaal perfect is.
Iemand met een klein 'schoonheidsfoutje' vindt ik toch wel wat hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: fanatiek.be


De mooiste vrouw ter wereld volgens de wetenschap

Hierboven staat ze: de mooiste vrouw in de wereld. En als je in de wetenschap gelooft,
kan je maar beter aannemen dat het zo is. Ditmaal geen rondvraag of verkiezing maar
een groep van wetenschappers die aan de hand van de beste gelaatstrekken van celebs
de ultieme vrouw creëerden. Er is echter geen reden tot paniek: deze vrouw bestaat eigenlijk niet echt.

Wetenschappers hebben met een hightech computerprogramma de meest aantrekkelijke gelaatskenmerken
van celebs als Natalie Portman, Megan Fox, Jessica Biel, Angelina Jolie en Hilary duf met elkaar 'vermengd'
om zo de mooiste vrouw ter wereld te maken. Het doel van van de wetenschappers was om iets te creëeren
wat simpelweg te mooi is om waar te zijn. Wat wel opvalt is dat ze zich enkel gefocust hebben op blanke meisjes.

De vraag blijft echter: Maken al deze kenmerken deze vrouw nu echt de mooiste ter wereld?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

van mij hoeft mijn partner ook niet perfect te zijn