Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nevyn

Beter dan gister..
Maar nog niet helemaal goed.. Werken doet iig goed ;)

bertus

rond 13:00 kreeg ik een black out, alles werd zwart en ik flikkerde van mn stoel af en ik heb denk ik 10 min op de grond gelegen  :-\
nu voel ik me nog gaarder dan ik al was

Lynn


Celine


Nevyn

Aggressief  Ã,¤B0 Ãâ€"kn Ãâ€"to

TimT

Ik zit vol zware gedachtes die wegen. Ik zit film te kijken over Albert Speer. Ik ben ergens onder de indruk er van. Doet me denken hoe erg die tijd wel niet is geweest. De verhalen van mijn Opa en Oma. De feiten, de opkomst van de neonaziÃ,´s.  Ãâ€"un

Nevyn

Prima.. Lekker geslapen, ondanks ik werd wakker gehouden door een mug!
Verkoudheid is ook al minder!

Dus ik voel me sinds dagen weer goed :D

Iwan

erg moe, gister nacht weinig geslapen en vandaag de hele dag drukke kinderen om mij heen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Niet zo lekker,
al 2 dagen aan de pijnstillers die na 3 a 4 uur zijn uitgewerkt en slaap 's nachts ook amper van de pijn.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Beterschap!!  Ã,¤F

Celine


Nevyn


Iwan

Heerlijk,
Hoewel ik er niet echt een reden voor heb.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Net even flink zitten huilen..
Nu gaat het al beter..

Heb Léon gesproken en hem bijna gedwongen te zeggen dat het niet meer goed gaat komen.. Hij heeft het toegegeven (niet dat het nog niet duidelijk was, maar nu is het dus echt definitief) Ik heb me helemaal laten gaan aan de tel en hij heeft spijt en zegt dat ie het goed gaat maken (op een vriendschappelijke manier).. Daarna nog luchtig gepraat..
Ben nu wel blij dat ik hem zaterdag even zie.. Ben echt even toe aan een knuffel van de man waar ik van hou..
En ben blij dat hij EINDELIJK eerlijk is!

Nevyn

Citaat van: dotje op 17 augustus 2007, 00:15:42
Citaat van: Dee-E op 17 augustus 2007, 00:13:22
Net even flink zitten huilen..
Nu gaat het al beter..

Heb Léon gesproken en hem bijna gedwongen te zeggen dat het niet meer goed gaat komen.. Hij heeft het toegegeven (niet dat het nog niet duidelijk was, maar nu is het dus echt definitief) Ik heb me helemaal laten gaan aan de tel en hij heeft spijt en zegt dat ie het goed gaat maken (op een vriendschappelijke manier).. Daarna nog luchtig gepraat..
Ben nu wel blij dat ik hem zaterdag even zie.. Ben echt even toe aan een knuffel van de man waar ik van hou..
En ben blij dat hij EINDELIJK eerlijk is!

tja t'is wel niet van de persoon waar je het van wil maar toch..... Ãâ€"smitten

Tjah, even flink last van luduvudu...
Maar goed, we blijven vrienden, want een leven zonder hem is helemaal ondenkbaar..

Misschien zit een seksrelatie erin  Ãâ€"hb

Nevyn

Citaat van: dotje op 17 augustus 2007, 00:30:18
Ik denk dat je dan eerste emotioneel los moet zijn van hem anders blijft er 1 hopen of krijgt toch jaloerse gevoelens.

Nee, hij heeft nu alleen iets bevestigd wat ik al maanden wist.. Ik bleef voor hem gaan en hij was verbaast.. Als je het hele verhaal wil lezen moet je maar een in mijn column kijken..

Ook waarom ik boos op hem was enz enz.. Maar toch blijft hij een lieverd!

Nevyn

Wel goed..
Ik wist al dat Léon en ik nooit meer samen zouden komen, zelf stond ik er ook niet meer achter..
Ook al droom ik nog wel over hem :(

Kim


Iwan

Heb een lichte hoofdpijn
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."