Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Nog steeds niet zo lekker, al 2 dagen hoofdpijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

momenteel voel ik me behoorlijk lekker!

Frantic

Lichtelijk vermoeid. Maar verder:  Ãâ€"TU

TimT

Ongelofelijk ellendig, kwaad, woedend, verbaasd, strijdlustig, maar ook depri, tam, niet goed wetend wat ik met alles aan moet. 

Lynn


Joost

Goed.
nog 1 dage werken en dan een week naar Kreta en een week naar Denemarken of terwijl vakantie  Ãâ€"app

Kim

Voel me al de hele week eenzaam en verdrietig  :(

Iwan

Erg moe, afgelopen nacht weinig geslapen, ben nog bij mijn moeder. Mijn zus is gisteren met mijn broer
bij de dokter geweest omdat ie nog steeds zo vreemd doet, ik heb opgepast op haar kinderen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Kon beter
heb voor jan doedel vrij genomen
zou eigenlijk met een collega naar madurodam gaan maar ging weer eens niet door  Ãâ€"Ã,µ
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Metalholic

zonder woorden voel me  Ãâ€"pa æ :'(

Lynn

Verveeld.. We bellen al sinds 09.30 uur met een storing.

TimT

Emotievol, ik heb van nacht met een goede vriend gepraat. En ja de tranen kwam bij beide over de wangen! En ja als je zo op één emotionele golflengte zit. Onbeschrijfelijk gewoon hoe goed voelt dan je hart te luchten.

Nevyn

Ik voel me goed.
Heb een lieve vriend, ik kan binnenkort mijn grote hobby weer gaan uitvoeren, en grote kans dat ik mijn studie kan voortzetten.. Dus niets om me niet goed over te voelen :)

Lynn

Heb de hele dag al een blaasontsteking  SÃâ€"s

Iwan

Niet zo lekker, te lang op bed gelegen vandaag.
Vanmiddag dat ik lichte hoofdpijn en nu zware hoofdpijn en ben ik misselijk en koud.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Veel pijn, slapeloos

mary-kate

Wel goed
Heb gister weer alles van me afgeschreven.Dat lucht op ook al blijf je soms nog met een rot gevoel zitten.Alles gedaan op de pc wat ik vond dat ik moest doen o.a. sommige mensen verwijderen uit mijn hyves en msn en ook dat lucht een heel eind op  :)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lynn

Moe, maar vrolijk.

Joost

Zalig vandaag op vakantie naar Kreta  Ãâ€"app

Lynn

Citaat van: Joost op 15 juni 2009, 08:49:07
Zalig vandaag op vakantie naar Kreta  Ãâ€"app

Heel veel plezier!  Ãâ€"Zw