Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Man leeft langer door veel seks

Gestart door Iwan, 14 juni 2007, 14:34:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Regelmatig seks doet mannen langer leven. Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit.

Mannen hebben een vijftig procent grotere kans de tachtig te halen als ze 'het' minstens één keer
per week doen. Heren die regelmatig aan seks doen hebben een veel lagere kans op hartfalen,
hartziektes in het algemeen en diabetes. Mannen die weduwnaar zijn rond de AOW-leeftijd, leven het kortst.
De kans dat zij de tachtig gaan halen is zeventig procent kleiner. Vrouwen die rond de 65 alleen
komen te staan, halen veel vaker wel de tachtig. Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan
concludeert dat seks je leven verlengt.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Dames die moeder willen worden opgelet:
sommige mannen MOETEN elke dag seks hebben om vruchtbaar te blijven.

Veel stellen die vruchteloze pogingen doen, gaan ertoe over pauzes van meerdere dagen in te lassen.
Niet doen, concludeert de universiteit van Sydney, want het sperma wordt er alleen maar slechter van.

Mannen met 'beschadigd' sperma moeten zoveel mogelijk seks hebben. De kans op beschadigde DNA
is dan ook kleiner, aldus dr. Allan Pacey tegenover de BBC. 'Ik kan me een stel herinneren waar de man
slechts 'mocht' als zijn vrouw in haar vruchtbare periode was. De arme man
'. aldus Parcey.

Bij normaal gezond sperma is on thouding van twee dagen geen probleem, maar anders: elke dag!




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

JUIST dat is nog eens taal!! haha ga ik ook maar eens invoeren hopelijk is het dan wel een smoes want lijkt me geen pretje als je weet dat je niet gemakkelijk je/een vrouw vruchtbaar kan maken

Iwan

Ik neem aan dat mastrubatie ook goed is,
want anders doe ik dat al sinds jaren, met tegenzin, voor niets,
maarja je moet er wat voor over hebben om je sperma in topkwaliteit te houden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 14 juni 2007, 14:34:07
AMSTERDAM - Regelmatig seks doet mannen langer leven.
Mannen hebben een vijftig procent grotere kans de tachtig te halen
als ze 'het' minstens één keer  per week doen. Heren die regelmatig
aan seks doen hebben een veel lagere kans op hartfalen,
hartziektes in het algemeen en diabetes.
Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt.
Ik zit in de gevarenzone   :OhM:
Wie red mijn leven?   :huil:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Voor ons maakt het blijkbaar weinig uit...dus we kunnen best wel eens zeggen....vanavond heb ik hoofdpijn...:)

Iwan



Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:38:00
Voor ons maakt het blijkbaar weinig uit...dus we kunnen best wel eens zeggen....vanavond heb ik hoofdpijn...:)
Seks schijnt te helpen tegen hoofdpijn, dus denk niet dat je er daarmee tussenuit komt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 23 september 2011, 16:51:45


Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:38:00
Voor ons maakt het blijkbaar weinig uit...dus we kunnen best wel eens zeggen....vanavond heb ik hoofdpijn...:)
Seks schijnt te helpen tegen hoofdpijn, dus denk niet dat je er daarmee tussenuit komt.

Nogal egoistisch gedacht van een man  :tjon:

Iwan



Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:56:02
Citaat van: Iwan op 23 september 2011, 16:51:45
Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:38:00
Voor ons maakt het blijkbaar weinig uit...dus we kunnen best wel eens zeggen....vanavond heb ik hoofdpijn...:)
Seks schijnt te helpen tegen hoofdpijn, dus denk niet dat je er daarmee tussenuit komt.

Nogal egoistisch gedacht van een man  :tjon:
Zie punt 9

Enne mannen zijn niet egoïstisch, vooral niet wat betreft seks, vrouwen mogen meestal wel meedoen als een man seks heeft,
ook zijn ze over het algemeen best bereid om zich te laten delen door meerdere vrouwen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."