Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

neuspeuteren

Gestart door Iwan, 22 september 2010, 09:14:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peuter jij wel eens in de neus?

Ja, natuurlijk....
Nee, natuurlijk niet.....

Iwan



Citaat van: AD.nl

Onderzoek naar schadelijkheid neuspeuteren

AMSTERDAM - Wim Steman uit Den Haag vraagt zich al jaren af of neuspeuteren schadelijk is voor de gezondheid.
Zijn idee om dat eens wetenschappelijk te onderzoeken heeft maandagavond de Kolderbokaal gewonnen.
Dat heeft De Balie, waar de prijs werd uitgereikt, bekendgemaakt.

Volgens de jury voldeed het voorstel van Steman het beste aan het idee dat lachwekkend onderzoek
in eerste instantie belachelijk lijkt, maar daarna toch aan het denken zet. Het is de bedoeling dat er onderzoek komt
naar neuspeuteren en dat dit kans maakt op een Ig-Nobelprijs, de alternatieve Nobelprijs, die jaarlijks
aan de Universiteit van Harvard (Verenigde Staten) wordt uitgereikt.

Van de 45 inzendingen werden naast het voorstel van Steman twee andere ideeën genomineerd.
Voorspelt de pijntolerantie van een voetbalteam of het een wedstrijd zal winnen?
En: motiveert het nakijken van proefwerken met een groene pen leerlingen beter dan nakijken met rood?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Ik denk zelfs dat iedereen dat wel eens doet, al is het dan niet eens
om er wat uit te vissen dan wel als je jeuk hebt!

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 24 september 2010, 09:27:14
Ik denk zelfs dat iedereen dat wel eens doet, al is het dan niet eens
om er wat uit te vissen dan wel als je jeuk hebt!
Ja daar heb je gelijk in, denk ik.
Ik heb wel eens mijn broer geholpen met sleuven frezen en wat je dan allemaal uit je neus haalt.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Citaat van: Iwan op 25 september 2010, 18:56:27


Ik heb wel eens mijn broer geholpen met sleuven frezen en wat je dan allemaal uit je neus haalt.  *G

Haha!
Ja dat heb ik vaak als ik met dat hete en benauwde weer in Berlijn ben! Als je dan je neus snuit is je zakdoek zwart!

DonWoozy

inderdaad Iwan, heb ik ook al een aantal keren gehad met slijpen van
tegels enzo :o echt niet normaal