Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Bewezen: mannen vallen voor zandlopervrouwen

Gestart door Iwan, 13 maart 2007, 22:12:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be

Scarlett Johansson

Bewezen: mannen vallen voor zandlopervrouwen

Psychologen aan de universiteit van Texas hebben aangetoond dat mannen op het liefdespad
slechts voor één ding oog hebben: de verhouding tussen de heupen en de taille van een vrouw.
Professor Devendra Singh en zijn dochter Adrian bewijzen daarmee dat het zogenaamde zandloperfiguur
van vrouwen als Marilyn Monroe en Scarlett Johansson de doorslag geven en ontkrachten de populaire idee
dat de ene man voor slank valt en de andere verlekkerd is op de meer voluptueuze types.
Alles draait om de WHR, de 'waist-hip ratio', of de omtrek van de heupen gedeeld door de omtrek van de taille.
Veel kans dus dat WHR, althans wat intersekselijk gekwijl betreft, binnekort de nieuwe BMI wordt.



Kate Moss

'Belle curve'
De ranke Kate Moss en de flink wat vollere Jordan hebben iets gemeen: hun tailles zijn aanmerkelijk smaller
dan hun heupen. Die zogenaamde 'belle curve' zou volgens professor Singh in het mannelijke brein ingeprent zijn.

Wat professor Singh zoal onderzocht heeft om tot dat besluit te komen? De centrefolds van alle jaargangen van
Playboy, tekeningen uit het oude Egypte en ondervragingen met mannen van Afrika tot de Azoren.

Literatuurstudie
Bovendien hebben Singh en zijn dochter samen met een doctor van de Harvard universiteit de Engelse literatuur
van de 16de tot de 18de eeuw doorspit om tot de vaststelling te komen dat wat mannen toen het hoofd
op hol bracht, dat vandaag nog altijd doet: een smalle taille en dus het zandlopermodel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik vind het wel wat hebben een zandlopervrouw! :tU:

Pinnie

Ik schijn zelf een soort van zandloper figuur te hebben...


DonWoozy


Iwan

Ik begin ook steeds meer te zien in zandlopervrouwen, misschien een voorbeeld van verandering van spijs doet eten,
raak wel een beetje uitgekeken op de Rubensiaans vrouwen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

King_Fred_II

Een vrouw moet bij mij zeker niet moddervet zijn, maar een zandloperfiguur is voor mij echt niet nodig.
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

carola


Iwan

Citaat van: King_Fred_II op 21 maart 2011, 19:08:59
Een vrouw moet bij mij zeker niet moddervet zijn, maar een zandloperfiguur is voor mij echt niet nodig.
Een vrouw met een beetje meer kan mij ook wel behagen, een zacht buikje waar je je hoofd op kan vleien
zonder dat je meteen op haar ribben ligt. En te dik lijkt me ook vooral niet fijn voor de vrouw in kwestie zelf,
al vind ik het ook wel fijn als ik een eventuele vriendin zou kunnen optillen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Droopy

Ik heb wel zandloperfiguur als in dat ik echt een hele duidelijke taille heb, maar ben verder echt niet heel slank ofzo. (Ook niet echt dik trouwens)