Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Het mooiste decolleté van de UK?

Gestart door Iwan, 29 maart 2014, 14:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be

Het mooiste decolleté van de UK?

In het kader van National Cleavage Day kregen Britse vrouwen de vraag om te stemmen
op hun favoriet celebrity decolleté. De meest bewonderde boezem van de UK blijkt die
van Kelly Brook (35%) te zijn. Tot iedereens verbazing eindigde de rondborstige,
roodharige Christina Hendricks op de laatste plaats met een schrale 3 procent van de stemmen.

Kelly Brook kan dus niet alleen op veel bewondering van het (Britse) mannenvolk rekenen,
ook vrouwen weten haar rondingen best te appreciëren.

Uit de 'National Cleavage Day'-poll blijkt verder dan ruim 69 procent van de Britse dames
meer dan tevreden is met de eigen boezem, zozeer zelfs dat 25 procent koosnaampjes heeft.
'Pinky & Perky', 'de tweelingen' en 'puppies' blijken de populairste namen te zijn.
Wat vrouwen daarentegen absoluut niet willen horen zijn 'knockers', 'fun bags' en 'bangers'.
Geen memmen, prammen en koplampen dus...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik hou wel van een decolleté bij een vrouw, wanneer een man een decolleté heeft wordt het weer minder.
Nu de lente weer aangebroken is, de dagen lengen en er nog een aantal mooie dagen in het verschiet liggen
zullen de dames weer wat luchtiger gekleed zijn. Persoonlijk ben ik een meer een fan van decolletés
dan van bijvoorbeeld rokjesdag. Ik kijk er ook naar, soms onbewust, maar meestal bewust.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."