Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Kermis

Gestart door attje, 21 augustus 2008, 12:22:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

attje

Gaan er hier nog mensen vaak naar kermissen toe?
En dan bedoel ik zowel atractiekermissen als zuipkermissen.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Nevyn

Wij hebben net de Tilburgse kermis achter de rug.
Negen dagen lang feesten, zuipen en gezelligheid!

En ja, daar ga ik elk jaar elke dag naar toe.. Verder kom ik weinig op andere kermissen.

attje

Hier in de stad is nu de kermis, met 57 kermisexploitanten, maar dat is een stadskermis. Binnenkort begint de kermis van Zuid Scharwoude (dan omgedoopt in Zuip Scharwoude), daar moet ik denk ik wel een dagje voor vrijnemen. Voor de rest ga ik echt niet naar alle kermissen toe, dan ben ik echt eens in de twee weken een paar dagen vrij van me werk
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Citaat van: attje op 21 augustus 2008, 12:22:07
Gaan er hier nog mensen vaak naar kermissen toe?
En dan bedoel ik zowel atractiekermissen als zuipkermissen.
Ik ga eigenlijk nooit meer naar kermissen, drink ook amper dus een zuipkermis zou sowieso niets voor mij zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik ga altijd wel even naar de kermis toe zodra ze weer in Groningen zijn.

Margje

Ga je weleens naar de kermis of houd je er totaal niet van? Wat is je favoriete attractie op de kermis?

DonWoozy

Volgens mij ben ik alles bij elkaar misschien 5 keer op de kermis
geweest. Heb niet een speciale favo attractie.

Iwan

Toen ik nog een klein manneke was bezocht ik regelmatig de kermis, klein kermisje in buurdorp.
Tegenwoordig vind ik het nog maar weining aan en als er kermis in de buurt is ga ik er niet meer heen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Vroeger vond ik de kermis altijd erg leuk. Ik hield vooral van iets wat je toen de octopus noemde.
Nu ik ergens anders woon, blijkt dat kermis-fun blijkbaar afhankelijk is vanwaar je woont. Hier staan er op de kermis nauwelijks echt mooie atracties, maar vooral gokspullen en is het doel van kermis-vieren vooral zuipen. Mensen hier nemen echt 3 dagen vrij om 2 dagen te kunnen zuipen en 1 dag voor de kater! Echt onvoorstelbaar vind ik dat.
Ik ben 1x in Euro Disney geweest en daar vond ik de attractie van pirates of the carribean erg leuk.

Nevyn

Ik ga alleen naar de Tilburgse kermis. Geweldige sfeer heerst er elk jaar. De leukste attractie? De worstkraam ;) Ik doe niet aan dure zwierattracties..

carola

heel af en toe, mijn oppaskindjes vinden het vaak erg leuk

Sugamilk

Ik ga zo af en toe ook na de kermis, houd daar wel van...

@Carola, wat heeft het voor nut om 2 antwoorden achter elkaar te posten... I-:

Chaozcruiser

Serieus dubbelposten is echt nergens voor nodig :S

Ik ga niet vaak naar een kermis

Sugamilk

Dan moet je echt hier in Oss eens mee na de kermis :D

Iwan

Volgens weekend, met Pasen, is er weer Kermis in Marum, een klein kermisjes, maar ga er wel even kijken, ff zweer proeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Oh wat leuk,hebben jullie een andere keer een grotere kermis dan?
Wij wel 1x per jaar van vrijdag t/m s'woensdags
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Margje

In Assen is er ook een kermis met Pasen.....

Willeke

Laatst weer naar de Tilburgse Kermis geweest, was leuk! Ga er elk jaar wel een keer heen.
ergens in september is er in mijn woonplaats ook kermis, ga er dan ook wel even kijken.

Peaches

Ik vermijd zulke dingen liever. Kan niet zo goed tegen drukte.

DonWoozy

Kermis vind ik op zich echt wel leuk maar mijn staat de harde muziek eigenlijk tegen. Geen probleem met muziek maar waarom
moet dat zo immens hard staan?