Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nevyn

Mijn pech met banen. Het is nu al de tweede baan op een rij waar ik het niet erg naar mijn zin heb. Misschien moet ik toch maar weer de horeca in gaan. Daar heb ik mijn diploma voor. Maar dan moet ik opeens weer 's avonds en in de weekenden werken. En ik heb al zes jaar lang niet in die branche gewerkt. Zou ik zelfs daar nog wel aan de bak komen?

Ik word niet goed van die toch nog redelijk slechte markt. Er zijn wel banen te krijgen, maar vraag me niet wat voor banen :(

Iwan

Ik zou 2 weken geleden geld krijgen van de gemeente, een mens moet immers leven, maar het geld is er nog niet
en daardoor heb ik nu een achterstand met al mijn betalingen. Ik heb voor max. €1000,- achterstanden, zeer ruim gerekend,
en heb nog een tegoed van ruim €1500,-. Waar ik vooral van baal ik dat ze bij de gemeente al 2 weken lopen te verzekeren
dat er geld is overgemaakt.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk na vrijdag niet meer nodig ben op het werk. En dat terwijl het project tot eind dit jaar zou duren   :o

Laat ik het van de voordelige kant bekijken; ik hoef niet meer in de kou te zitten! Solliciteerproces wordt dus weer op topspeed gezet  :-\

Iwan

Ik heb een boek besteld en volgens de site van de TNT is het boek op 29-11 afgeleverd,
ik heb echter geen boek gezien en er lag ook geen briefje door de brievenbus waarop stond
dat mijn pakketje afgehaald kan worden op het postkantoor of dat het bij de buren is afgeleverd.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Een moeilijke dag vandaag, met meerdere tegenslagen.

Onderzoeksuitslagen van een bepaalde test voor jongste kind vielen erg tegen.

Iemand die vanmiddag een kitten uit ons nestje kwam ophalen, kwam wel maar had geen geld mee om te betalen, terwijl we wel een bedrag adgesproken hadden, dus kreeg het kitten niet mee.

Oudste kind kwam zwaar teleurgesteld thuis, hij heeft een week aan zijn surprise zitten knutselen, elk kind uit de klas kreeg een surprise vanmiddag behalve hij omdat diegene die hem getrokken had ineens ziek was.


Lynn

Ik ben vanmorgen op Anemoon gaan zitten! Gelukkig niet met mij hele gewicht en ze heeft ook geen schade opgelopen. Maar ze is wel erg geschrokken.. Arme Moon  :'(

Iwan

Er lag allemaal sneeuw en ijzel op de weg toen ik vanavond naar huis ging.
Het fietspad was amper begaanbaar, heb dus ook grote stukken op de autoweg gereden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zou vanmiddag naar mijn moeder, begint het te sneeuwen.
We hebben hier de hele weken, vergeleken met elders in het land, amper sneeuw gehad
en nu ik op de brommerd wil gaan rijden gaat het sneeuwen.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

We komen net terug van Lauwersoog en rijden langs een boerderij werpt zich ineens een hert voor de auto.
Mijn moeder de auto aan de kant gezet en ik nog gezocht, maar Kamikaze Bambi was nergens te bekennen
en we konden ook geen schade aan de auto vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Was zojuist sigaretten halen bij de benzinepomp, wil ik wegrijden op de brommerd, was de standaard geknapt.
Kan nu niet meer op de scooter rijden omdat ik dan gelanceerd wordt.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik moet volgende maand onder het mes.
Heb een kaakontsteking en nu moet ma. 6 feb. mijn kaak worden schoongemaakt en enkele kiezen worden getrokken.  :pale:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

@ Iwan: ohhh zielig!! Is niet leuk!!!

gjk

Heb ik afgelopen woensdag een nieuwe auto gekocht en begint gelijk al met kuren, hopelijk is het probleem niet al te groot. :-\

Kim

Weer iemand in de familie met kanker....zucht!

Lynn

Een cursist met een enorm slechte behandeltijd. Ik blijf vandaag maar even langer om haar te coachen, anders ligt ze er volgende week al uit :(

Iwan

Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 14:59:58
Een cursist met een enorm slechte behandeltijd. Ik blijf vandaag maar even langer om haar te coachen, anders ligt ze er volgende week al uit :(
Ik heb bij de KPN er ook uitgevlogen vanwege de tijd die ik spendeerde aan de bellers.
Ik had het altijd heel gezellig aan de telefoon en wachtte vaak aan de telefoon tot het probleem was opgelost.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 18 januari 2011, 15:11:20
Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 14:59:58
Een cursist met een enorm slechte behandeltijd. Ik blijf vandaag maar even langer om haar te coachen, anders ligt ze er volgende week al uit :(
Ik heb bij de KPN er ook uitgevlogen vanwege de tijd die ik spendeerde aan de bellers.
Ik had het altijd heel gezellig aan de telefoon en wachtte vaak aan de telefoon tot het probleem was opgelost.  *G

Tijd is geld he! Een langzame agent kost echt honderden euro per dag.

Iwan



Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 15:37:46
Citaat van: Iwan op 18 januari 2011, 15:11:20
Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 14:59:58
Een cursist met een enorm slechte behandeltijd. Ik blijf vandaag maar even langer om haar te coachen, anders ligt ze er volgende week al uit :(
Ik heb bij de KPN er ook uitgevlogen vanwege de tijd die ik spendeerde aan de bellers.
Ik had het altijd heel gezellig aan de telefoon en wachtte vaak aan de telefoon tot het probleem was opgelost.  *G

Tijd is geld he! Een langzame agent kost echt honderden euro per dag.
Dat ben ik toch wel waard??? Je krijgt er zoveel voor terug.........  :sct:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

dreamer

dat ik teveel gewerkt heb.

daarna een meevaller ben meer vrij.

Lynn

Citaat van: Iwan op 18 januari 2011, 15:44:18


Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 15:37:46
Citaat van: Iwan op 18 januari 2011, 15:11:20
Citaat van: Lynn op 18 januari 2011, 14:59:58
Een cursist met een enorm slechte behandeltijd. Ik blijf vandaag maar even langer om haar te coachen, anders ligt ze er volgende week al uit :(
Ik heb bij de KPN er ook uitgevlogen vanwege de tijd die ik spendeerde aan de bellers.
Ik had het altijd heel gezellig aan de telefoon en wachtte vaak aan de telefoon tot het probleem was opgelost.  *G

Tijd is geld he! Een langzame agent kost echt honderden euro per dag.
Dat ben ik toch wel waard??? Je krijgt er zoveel voor terug.........  :sct:

Als je wil... We starten een nieuwe training in week 5!