Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Oud & Nieuw

Gestart door Iwan, 29 december 2009, 19:29:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Lekker thuis met ons gezinnetje......misschien dat mijn schoonbroer en schoonzus nog komen eten,
maar dat is altijd last minute nog! :P

Sugamilk

Er komen wat vrienden, gezellig gourmetten en thuis blijven. Niet te laat want mijn kind kent geen uitslapen haha

carola

Babytickers

Ik vier oud en nieuw met mijn schatje. Bij mijn ouders is de traditie dat we allemaal met oud en nieuw thuis komen of met nieuwjaarsdag, mijn ouders zijn vorige jaar bij ons geweest, of we gaan dit jaar daar heen of ze komen weer bij ons moeten we nog even zien, en natuurlijk naar het vuurwerk kijken

Iwan

Dit jaar ben ik met mijn moeder en mijn broer bij mijn zus en haar vriend geweest.
Mijn oudste nichtje, haar vriend en de kinderen van de vriend van mijn zus waren er ook.
Om half 12 werden de kinderen van de vriend van mijn zus en mijn nichtje Anne van bed gehaald
en we hebben om 12 uur buiten naar het vuurwerk staan kijken. Mijn neefje was dit jaar ook vuurwerk
aan het afsteken. Was al met al best wel gezellig. Rond half 2 zijn we naar mijn moeders huis gegaan
en heb ik (toch) nog even naar de herhaling van de oudejaarsconference van Theo Maassen gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Wij zijn thuis gebleven.
Hebben visite gehad, was super gezellig.
Zouden Esmee laten liggen op bed maar omdat wij besloten toch even de beste wensen te geven bij de buren haar toch voorzichtig eruit gehaald en in de draagzak mee naar buiten. (Oortjes afgeschermd) ze sliep gewoon door. :)

Iwan

Ik denk dat ik dit jaar lekker thuis blijf en wat voor de buis ga hangen.
Vuurwerk afsteken ga ik in elk geval niet doen, word oud en heb een hekel aan dat geknal gekregen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vuurwerk kijken en naar mijn ouders toe dit jaar daar gaan we het jaar uit zitten

liezie

Wij blijven gewoon thuis en maken het gezellig.
Een glaasje bubbels, een beetje lekkers, kaarsjes...

Iwan

Waarschijnlijk dat ik toch naar mijn moeder toe ga met de jaarwisseling, ze rekent erop.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik blijf lekker thuis voor de tv
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik ben, en blijf, dit jaar ook lekker thuis met de jaarwisseling!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Lekker thuis blijven, tot uurtje of 1 opblijven, wat tv kijken en dan mijn bed in en hopen dat het 's nachts rustig zal zijn bij ons in het dorp.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Ik vier het dit jaar weer bij Sugamilk.

Iwan

Citaat van: Willeke op  7 december 2016, 12:20:34
Ik vier het dit jaar weer bij Sugamilk.
Steken jullie dan ook vuurwerk af?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Ik zelf niet, verder ligt het eraan wie er bij zijn haha. Vorig jaar volgens mij, was er een vriend van Sugamilk en die had wel aardig wat vuurwerk mee.

DonWoozy

wij vieren het bij vrienden. GEZELLIIIIIIG

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart