Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

1 op 6 mannen vindt schoonmoeder knapper dan eigen vrouw

Gestart door Iwan, 19 maart 2015, 18:39:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be
1 op 6 mannen vindt schoonmoeder knapper dan eigen vrouw

Hoewel schoonmoeders vaak weggezet worden als bemoeizuchtige en dominante draken, gaf toch meer dan de helft
van de ondervraagde mannen toe dat zij zich seksueel aangetrokken voelen tot hun schoonmoeder.
Een kwart daarvan beweert zelfs dat ze meerdere keren hebben geflirt met hun schoonmoeder. Blijkbaar vindt
een op zes mannen dat de moeder van hun partner knapper is dan de partner zelf.

Dat is de conclusie van een groot onderzoek onder Duitse mannen, uitgevoerd door het postorderbedrijf Peter Hahn.
Peter Hahn liet het onderzoek uitvoeren bij 1.500 mannen, en er kwamen nog wat vreemde conclusies uit voort.
Zo bleek een kwart van de getrouwde mannen echt een boontje te hebben voor hun schoonmoeder, en 31 procent
was ervan overtuigd dat hun schoonmoeder zich ook aangetrokken voelde tot hen.

Er waren gelukkig ook minder verontrustende resultaten: twee derde van de mannen rapporteerde dat ze blij zouden zijn als hun vrouw
later op haar moeder zou lijken, en bijna de helft vond dat de stijl van hun vrouw beïnvloed werd door hun schoonmoeder.

De woordvoerder van Peter Hahn zag duidelijk geen graten in de vreemde cijfers. "Oudere vrouwen voelen zich vaak onsexy,
en uit deze enquête blijkt dat dat helemaal niet nodig is. De stijl van schoonmoeders wordt geapprecieerd.
"
Hij gaat nog een stapje verder: "De meeste vrouwen zullen het een compliment vinden dat hun moeder even aantrekkelijk
wordt gevonden als zij zelf.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hoewel ik nooit echt een schoonmoeder gehad heb, heb ik me ook nog nooit (seksueel) aangetrokken gevoeld tot de moeder van mijn vriendinnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."