Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ik ben boos!

Gestart door Kim, 29 mei 2007, 20:33:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonWoozy

ik ben boos omdat ik binnen moet zitten met dit mooie weer!

Tyz

Ik ben boos omdat ik sinds vanochtend geen diepte en wazig kleur zie met mn rechteroog
En een lap over je oog is echt irritant  >:(

Metu

Ik ben boos omdat er 'een fout optrad' toen ik mijn score van 10.000 submitte met Midget Toss ;)

DonWoozy

ik ben boos omdat er iedere keer gezeik is met de bank van ons

Maeve

Citaat van: sterretje op  9 april 2008, 12:51:47
Citaat van: Maeve op  2 april 2008, 22:08:00
Ik ben boos op mijn nu *ex* vriendin dat ze het op deze klote manier heeft uitgemaakt.

Ach waarom boos zijn?
Zegt genoeg over de persoon in kwestie toch?


Ja, dat is ook zo. Maar ze heeft gewoon tegen me gelogen.

sterretje

Citaat van: Maeve op  9 april 2008, 21:56:18
Citaat van: sterretje op  9 april 2008, 12:51:47
Citaat van: Maeve op  2 april 2008, 22:08:00
Ik ben boos op mijn nu *ex* vriendin dat ze het op deze klote manier heeft uitgemaakt.

Ach waarom boos zijn?
Zegt genoeg over de persoon in kwestie toch?


Ja, dat is ook zo. Maar ze heeft gewoon tegen me gelogen.


Liegen is een teken van zwakte
Dus wie zit er uiteindelijk mee?
de persoon zelf dus

steven

ik ben boos op mijn ex

Celine


steven

ik ben boos op jenny

Iwan

Ik ben boos omdat iemand de hele straat geblokkeerd heeft met een vrachtwagen
die het nu dus niet meer doet. Hij is er nu mee aan het 'klussen'.
Het fijne is dat het allemaal geen reet kan schelen dat hij waarschijnlijk al mijn de buren wakker houd,
want het zijn toch maar mijn buren en daar heeft hij niets mee te maken.
Die iemand is trouwens mijn broer, ik, mijn moeder en waarschijnlijk de gehele buurt
worden knettergek van hem. *zucht* Ik hoop echt dat de buren de politie bellen,
zelf zou ik dat niet zo snel doen, het is immers mijn broer en hij is in mijn optiek niet helemaal 100%,
dus dan de politie bellen is ook weer zielig, maar ik moet nog langer met mijn buren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 24 april 2008, 02:23:50
Ik ben boos omdat iemand de hele straat geblokkeerd heeft met een vrachtwagen
die het nu dus niet meer doet. Hij is er nu mee aan het ââ,¬Ëœklussenââ,¬â,,¢.
Het fijne is dat het allemaal geen reet kan schelen dat hij waarschijnlijk al mijn de buren wakker houd,
want het zijn toch maar mijn buren en daar heeft hij niets mee te maken.
Die iemand is trouwens mijn broer, ik, mijn moeder en waarschijnlijk de gehele buurt
worden knettergek van hem. *zucht* Ik hoop echt dat de buren de politie bellen,
zelf zou ik dat niet zo snel doen, het is immers mijn broer en hij is in mijn optiek niet helemaal 100%,
dus dan de politie bellen is ook weer zielig, maar ik moet nog langer met mijn buren.

nee dan zou ik ook niet direct de politie bellen zeker niet als het mijn broer zou betreffen :s

Lynn

Ik ben boos omdat een collega van de week een bizarre klant had.
Hij had vertraging gehad met de trein omdat er iemand voor was gesprongen, daardoor had hij zijn vlucht gemist.
Nu wil hij het geld van de ticket verhalen op de familie van diegene die voor de trein is gesprongen.
Hij eiste het adres van die familie.  (Dat heeft hij natuurlijk niet gekregen)

Tyz

Ik ben boos, omdat altijd blij zijn zo saai is.  :-\
Maar ik vertel de echte reden gewoon niet *pfft!*

DonWoozy

ik ben boos omdat ik niet eens een echt koninginnedag gevoel heb :s

Tyz

Ik ben boos dat er uberhaupt koninginnedag is.. vervelend grut in de stad overal  >:(
En omdat een bepaalde vriend de afgelopen drie dagen me steeds komt opzoeken,
(amper) zonder te vragen en 95% van de tijd verveel ik me harder als hij er is dan in m'n eentje.





En hij klaagt dan dattie zich verveelt

Nevyn

Ik ben boos omdat ik een mailtje heb gehad van een jongen, die nooit meer iets met mij te maken wilde hebben. De reden was hijzelf..
Nu stuurt hij een mailtje dat ie op zoek is naar mij en al naar vier verkeerde Diana's heeft gemaild..

Wta moet hij van mij? EIKEL!

DonWoozy

ik ben boos dat het imagen van een laptop niet wil lukken :s

Nevyn

Ik ben woedend op mijn schoolpracticumdocente (SPD).

Vandaag had ik mijn stagegesprek. Voor mijn gevoel had ik mijn stage redelijk doorlopen,
al waren er nog wel wat punten waar ik aan moest werken en waar ik op dit moment ook aan werk,
zoals onzekerheid en prestatieangst. Ik heb nooit te horen gekregen dat het niet goed ging
en dat ik dingen moest veranderen om mijn stage te kunnen halen. Wel zijn er lessen geweest die mijn stagemaatje
beter deed dan ik, waar hij geprezen werd en de SLB mij afkraakte, omdat ik een ander idee van die les had.

Dus vandaag gesprek gehad met SPD, onderwijsdocent (OD) en fontyscontactdocente (FCD).
Toen ik binnenkwam groette mijn SPD mij niet eens, dus ik wist al dat het niet goed zat.
Meteen ging het gesprek over of ik de lat niet te hoog leg voor mezelf.
Nee, ik kan dit prima aan, ik moet alleen aan mezelf werken en daar ben ik hard mee bezig.
Naja, stageverslag zag er verder prima uit. Maar ik ben/was te onzeker voor de klas. Gek hé?
Ik heb nog nooit voor een klas gestaan en nu doe ik het zomaar even. Gek hé?
Dat dat de eerste lessen niet meteen lukt? Gek hé? Dat ik bang ben om fouten te maken voor de klas?
Ik dacht dat je SPD altijd het beste voor je wil, nou deze niet.. Ze keek me niet aan en zei strak dat ze vond
dat ik de kwaliteiten niet had. Ik stond niet stevig genoeg in mijn schoenen en was te onzeker..
Hallo? Goedendag!! Ik ben nog aan het leren! Ik kwam er in de zevende week van mijn stage achter dat ik faalangst heb,
dat kan ik niet in drie weken opgelost hebben!! Ze zei geen positief woord over me en voor haar was het zeker een onvoldoende.
De OD kon zich daar wel in vinden, helaas was de les die zij bekeek helemaal mis gegaan,
door een communicatiefout tussen SPD en mij. Maar goed, die dingen kunnen gebeuren.
Alleen mijn FCD was positief over me. De les die zij bijwoonde was super gegaan
en ze zei daarna ook een prima les voor een eerste jaars student. Ook na mijn uitleg enz..

Nu heb ik een 'nog niet behaald'. Volgende week heb ik een gesprek met mijn mentor jen FCD.
Om te kijken of ik mijn stage niet over kan doen ofzo.. Zij gelooft in me..
Als ik mijn stage niet haal heb ik mijn 40 studiepunten niet en moet ik de opleiding verlaten..
En daar heb ik dan zoveel energie ingestoken dit jaar....

Kim

Hey Dee,

Echt kut voor je zeg! Ik weet uit eigen ervaring hoe het is om opeens voor een klas te worden gegooid. Ik stond met mijn 19e voor een klas met allemaal probleempubers van het praktijkonderwijs. Het is voor sommige mensen heel lastig om je staande te houden voor een groep en de faalangst maakt het er niet beter op. Denk je dat je het tweede jaar een stuk zelfverzekerder voor de klas staat? Dan zijn het toch weer andere leerlingen en een andere school wellicht. Gelukkig heb ik geen faalangst en heb ik nooit moeite gehad met voor de klas staan. Ik weet ook niet hoe het is om faalangst te hebben. Enige tips die ik je kan meegeven is:

- sta ontspannen voor de klas
- praat rustig en kalm
- gebruik humor
- praat vanuit de belevingswereld van de leerlingen
- loop door de klas tijdens uitleg en gebruik gebarentaal

Leuk is het natuurlijk nooit om zulke dingen te horen.  :( Maar misschien heb je iets aan mijn tips?

Lynn

Grrr..

We hebben ons ingeschreven op Woningruil.
Netjes een omschrijving gedaan van onze woning en de dag er na al een reactie van een wat oudere meneer die gelijkvloers wil wonen.

Hij heeft een redelijk groot huis in De Hoogte.
"De omschrijving klinkt leuk" dacht ik "Gelijk maar even reageren door een mail terug te sturen"

Nee dus... Ik krijg het mailtje gewoon weer terug omdat hij niet verzonden kan worden...
Denk dat zijn Inbox vol zit.

Help!