Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Acteur Philip Seymour Hoffman (46) overleden

Gestart door Iwan, 2 februari 2014, 21:27:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Acteur Philip Seymour Hoffman (46) overleden

De Amerikaanse acteur Philip Seymour Hoffman is dood aangetroffen in zijn woning in New York.
Hij was 46 jaar. Hij is overleden aan een overdosis drugs. Dat zei een bron bij de politie tegen Reuters.

Hij werd gevonden op de vloer van zijn badkamer in zijn appartement op de vierde verdieping.
Vervolgens belde een vriend van de acteur het alarmnummer 911. Agenten troffen Hoffman daarna
levenloos aan in zijn woning in Manhattan.

Injectienaald
Diverse media, zoals TMZ en New York Post, berichten dat Hoffman werd aangetroffen met een injectienaald
in zijn arm. Hij zou vorig jaar een afkickkliniek in zijn gegaan om van zijn heroïneverslaving af te komen.

De acteur won in 2006 een Oscar voor de hoofdrol in de film Capote, waarin hij schrijver Truman Capote speelde.
Hij kreeg daarnaast nog drie Oscarnominaties.

Hij speelde in films als The Master, The Hunger Games: Catching Fire, Magnolia en The Savages.
Recent speelde hij de hoofdrol in A Most Wanted Man van de Nederlandse regisseur Anton Corbijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Hij was geniaal in Capote.....  (een van mijn favoriete films)


Droevig dat hij na 23 jaar 'clean' te zijn geweest weer verviel in 'oude gewoontes'
en dat het hem uiteindelijk zijn leven heeft gekost.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."