Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Magische BH laat tieten groeien

Gestart door Iwan, 14 mei 2009, 14:03:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Sloveense uitvinders hebben een nieuwe BH ontwikkeld die krimpt als een vrouw zich sexy voelt.
Op deze manier wordt het decolleté beter zichtbaar en lijken de borsten groter.

De magische BH reageert op veranderingen in lichaamstemperatuur.
Heeft de vrouw het warm, dan worden haar tieten samengeknepen om groter decolleté te krijgen.
Koelt de vrouw weer af, dan krijgt de BH zijn normale formaat terug.

"Als de lichaamstemperatuur van de vrouw verandert, dan verandert ook de grootte van de BH."
Zegt ontwerper Suzana Gorisek . "Dat is het voordeel van deze BH."




©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Pinnie

Hha, dus als ik aan het werk ben en me kapot zweet voel ik me eigenlijk hartstikke sexy en moet ik even wat meer volume hebben  *G

Iwan

*stookt de verwarming op het forum nog wat hoger*

Ze vinden wat zinloze dingen uit. Ik kan me voorstellen dat handig kan zijn voor een vrouw
om aan een bepaald persoon te laten zien dat ze sexy is, maar volgens mij gaat dat op de
natuurlijke wijze al jaren goed.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Citaat van: Linda op 15 mei 2009, 10:36:23
Hha, dus als ik aan het werk ben en me kapot zweet voel ik me eigenlijk hartstikke sexy en moet ik even wat meer volume hebben  *G
Ik vind sowieso een vrouw die een beetje zweet al sexy.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op 29 december 2009, 20:49:01
Citaat van: Linda op 15 mei 2009, 10:36:23
Hha, dus als ik aan het werk ben en me kapot zweet voel ik me eigenlijk hartstikke sexy en moet ik even wat meer volume hebben  *G
Ik vind sowieso een vrouw die een beetje zweet al sexy.  ;D

helemaal mee eens!!! niks mooiers dan zwetende vrouwen.  :tU:

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl

BH maakt borsten tien jaar jonger

Een Brits bedrijf heeft 's werelds eerste bh uitgevonden die borsten er tien jaar jonger uit laat zien,
en nog steeds comfortabel gedragen kan worden.

Het design van de Ultimo ICON, bedacht door het Britse Ultimo, laat borsten niet groter lijken, maar lift ze omhoog.
Hierdoor krijgen ze een jeugdiger uiterlijk en creëert het hetzelfde effect als bij een 'borst-lift', zonder dat de drager
onder het mes hoeft.

De bh, welke jarenlang in ontwikkeling is geweest bij Ultimo, is bedoeld voor jonge vrouwen en moet ervoor zorgen
dat hun borsten niet snel zullen gaan hangen. Volgens honderd tests op vrouwen zit de bh zo lekker dat hij gemakkelijk
24 uur gedragen kan worden, mede door de microscopische voering van de bh.

"Mensen willen er steeds jonger uitzien en doen alles tegen rimpels in hun gezicht", vertelt Michelle Mone, de bedenker
van de Ultimo ICON. "Maar wat veel mensen vergeten is dat je aan de borsten van een vrouw al snel haar leeftijd kan zien.
Deze bh zal de drager minstens tien jaar jonger laten lijken, zonder in te leveren op draagcomfort."

De nieuwe Ultimo ICON bh is vanaf vandaag te koop via de website www.ultimo.co.uk
en gaat voor £19 (ongeveer € 23,00) over de toonbank.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Dus voor de 25 + onder ons is het al te laat dan is de zwaartekracht al in werking getreden :)

Iwan

Citaat van: Margje op  3 september 2010, 10:24:05
Dus voor de 25 + onder ons is het al te laat dan is de zwaartekracht al in werking getreden :)
Bij sommige vrouwen van 25+ zal dat ongetwijfeld het geval zijn, maar hoe komt je eigenlijk
aan die leeftijd en dat het dan voor vrouwen al te laat is omdat de zwaartekracht dan al in werking is getreden?
Ik kan die leeftijd nergens terugvinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  3 september 2010, 13:50:08
Citaat van: Margje op  3 september 2010, 10:24:05
Dus voor de 25 + onder ons is het al te laat dan is de zwaartekracht al in werking getreden :)
Bij sommige vrouwen van 25+ zal dat ongetwijfeld het geval zijn, maar hoe komt je eigenlijk
aan die leeftijd en dat het dan voor vrouwen al te laat is omdat de zwaartekracht dan al in werking is getreden?
Ik kan die leeftijd nergens terugvinden.

Die 25 jaar is gewoon een leeftijd die ik noemde voor het gemak....Alhoewel -25-ers ook wel last van de zwaartekracht hebben :D..Het was gewoon ter indicatie dus...

carola

haha heb het nog nooit gezien, dat dat gebeurde