Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

50's, 60's, 70's of...??

Gestart door Margje, 1 september 2010, 19:24:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Als je kon kiezen in welke periode zou je dan willen leven? Zou je gewoon een dag willen teruggaan of vooruit gaan of voor langere tijd??? Welke periode denk je dat het beste bij je past en waarom??

Iwan

Ik denk dat jaren '60.
Een boeiende tijd met geweldige muziek,
maar het lijkt mij ook een angstige tijd met dreiging van oorlog die toen constant in de lucht hing.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik zou gaan voor de 70's...Een dag  zou ik wel kort vinden om het te beleven en daarom zou ik ook het ook wel wat langer willen meemaken.....

Lejah

Ik zou wel heel graag een weekje ofzo een hippie/bloemenkind willen zijn.

(ach, die oorlogsdreiging werd in de jaren 70/80 een bomdreiging en daar leef je gewoon ook mee. zolang het maar niet echt wordt he)

DonWoozy

eerlijk gezegd zou ik daar eerst eens even voor moeten gaan zitten om te kijken
wat ik de leukste periode vind.

Iwan



Citaat van: Margje op  1 september 2010, 21:58:46
Ik zou gaan voor de 70's...
Een dag  zou ik wel kort vinden om het te beleven en daarom zou ik ook het ook wel wat langer willen meemaken.....
En waarom hebt u voor de 70's gekozen, vast niet om de geboorte van mij te kunnen meemaken.   *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 15 maart 2011, 03:45:04


Citaat van: Margje op  1 september 2010, 21:58:46
Ik zou gaan voor de 70's...
Een dag  zou ik wel kort vinden om het te beleven en daarom zou ik ook het ook wel wat langer willen meemaken.....
En waarom hebt u voor de 70's gekozen, vast niet om de geboorte van mij te kunnen meemaken.   *G

Een beetje hippieachtig rondlopen en me gedragen...ja dat lijkt me wel wat :)

King_Fred_II

Ik weet het niet. Er zijn nogal tegenstrijdige argumenten om nu of toen te leven.

Voor toen: de flower power was iets waar ik met een beetje weemoed naar terugkijk, samen met de bijbehorende muziek.
Maar anderzijds hebben nietrokers nu tenminste rechten; toen kon je thuis blijven of stikken (letterlijk).
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

Iwan

De kleding uit de jaren 60 was ook wel mooi, de kleding uit de jaren 70 daarentegen was verschrikkelijk.... dus de jaren '60.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."