Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nevyn

Ben een beetje koortserig, waardoor ik niet mag blijven werken uit angst voor aansteken van de rest :(

Kim

Ondertussen 5 kinderen met de Mexicaanse griep bij ons op het kinderdagverblijf!  SÃâ€"s
Morgen spoedberaad met stichting en GGD......

TimT

Onderzoek bij de neuroloog was niet bemoedigend.   :(

Lynn

Een storing in ons systeem, waardoor we bijna niks kunnen doen voor de klanten. Welke klanten eigenlijk. Het is extreem rustig!

TimT

Dat de gemeente nog steeds zo onpraktisch denkend zoals alleen de overheid kan denken

Nevyn

Dat ik ziek ben en dus mijn collega's met meer werk achterlaat. Of dat er door mijn ziek zijn weer een achterstand wordt oopgebouwd :(

Iwan

Ik stond lekker te zingen en te swingen onder de douche en toen schoot mijn prothese mijn mond uit,
stuk. Tandarts is natuurlijk al weekend vieren dus zijn vervanger gebeld, maar die wist eigenlijk ook
niet wat ik ermee moest doen. Uiteindelijk was zijn advies wat secondelijm ertussen en dan maandag
naar mijn eigen tandarts gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heb mijn haar geblondeerd......heeft het alleen op mijn uitgroei gepakt.
Dus vriendin is op weg naar de winkel voor een pakje chocoladebruine
verf. Damn.....durf zo echt niet over straat.....

Frantic

Citaat van: Kim op  1 december 2009, 15:24:28
Heb mijn haar geblondeerd......heeft het alleen op mijn uitgroei gepakt.
Dus vriendin is op weg naar de winkel voor een pakje chocoladebruine
verf. Damn.....durf zo echt niet over straat.....

pics?

Kim

Wehehehe NOT!

Tis nu donkerblond! :P

Frantic

Okay, mijn fiets is gejat. Dat is eigenlijk een meevaller omdat ik een nieuwe krijg van de verzekering.

Tegenvaller is dat ik de komende tijd met de bus naar mijn werk moet (= 1 uur voor beginnen in de bus stappen, normaal 25 minuten fietsen)

TimT

Mijn Hamster, Henkie is dood  :(

Lynn

Vanochtend deed ik als gewoonlijk mijn lenzen in.
Het ging prima. Totdat ik wazig begon te zien.
Blijkt mijn lens in tweeën te zijn gegaan terwijl die in mijn oog zat! Pijnlijke situatie.
Pas na een half uur had ik beide stukjes uit mijn oog kunnen halen.
Het was ook nog mijn laatste setje.
Vanmiddag eerder weg van het werk om naar de opticien te kunnen.
Zucht!

Kim

@ Lynn

Je kunt ze tegenwoordig ook via internet bestellen! :D
Via de site van Hans Anders, mega makkelijk en je hoeft niet
zo te hikken tegen dat bezoekje aan de opticien!  ;D

Lynn

@ Kim:

Helaas kan ik dat niet doen.
Mijn ogen worden snel slechter (en soms even wat beter).
Daarom moet ik om het half jaar heen voor een oogonderzoek.

gjk

FC Groningen ligt uit de KNVB beker, gisteravond mooi voor niets in de kou gezeten!! :(

Kim

Zusje van vriendin 10 minuten geleden overleden.....  :'(
Another funeral....het houdt maar niet op!

DonWoozy

dat het vanochtend niet uitmaakte of ik over de snelweg ging of over de baan ernaast :s

gjk

ik heb vandaag per ongeluk de vrachtwagen de hele dag op contact gelaten, met als gevolg dat de accu s'middags leeg was, dus dat was niet zo handig. moest ook nog eens speciaal een monteur bij komen om de wagen weer aan de praat te krijgen.

ik heb de vrachtwagen nu bij huis staan, dus hopen dat de wagen morgen wel start. :)

Frantic

Mijn PC is kapot, waardoor ik alles kwijt ben. (ik ben met name erg verdrietig om mijn muziek en foto's) Ik had geen backup.
Zelf windows herinstalleren wil niet vanwege een hardwarefout.