Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Politie Assen heeft nog steeds niet teruggebeld of mijn scooter daar staat en of ik die kan ophalen.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Afscheid genomen van beste vriendinnetje :( Ze gaat in Londen werken...

gjk

dat er weer sneeuw ligt. :(

gjk

gister de hele dag zonder kachel in de vrachtwagen gezeten, en tot overmaat van ramp besloegen me de ramen ook steeds en ik kreeg ze niet schoon.  :(

DonWoozy

LT is dat er nog steeds geen DROL te doen is :S

Nevyn

Geen treinen van en naar Den Bosch i.v.m. een bommelding. Gelukkig konden we met een collega meerijden, anders was er weer een dag van mijn deadline afgesnoept..

Al de zoveelste keer dit jaar dat ik 1 uur te laat ben op het werk. Wanneer kan ik eens mijn loonkosten op hun gaan verhalen??

Lynn

Hun = NS?
Dit is een geval van overmacht, tenzij een medewerker van de NS zelf een bom heeft geplaatst ;)

Nevyn

Tjah, Lynn... Er is weer niets aan de hand. Ik snap best dat ze het staion ontruimen hoor. Het risico mogen ze niet lopen. En als dat 1 keer gebeurd, okay prima..

Maar ik heb dit jaar al heel wat uurtjes moeten missen omdat de treinen of niet reden of heel veel vertraging hadden. Dit is dan wel even de druppel die de emmer doet overlopen..

Lynn

Citaat van: Dee-E op  9 februari 2010, 13:11:07
Tjah, Lynn... Er is weer niets aan de hand. Ik snap best dat ze het staion ontruimen hoor. Het risico mogen ze niet lopen. En als dat 1 keer gebeurd, okay prima..

Maar ik heb dit jaar al heel wat uurtjes moeten missen omdat de treinen of niet reden of heel veel vertraging hadden. Dit is dan wel even de druppel die de emmer doet overlopen..

Stuur een klachtenbrief/mail ;)

Lynn

1 van mijn favoriete collega is maandag ontslagen!
Volgende maand is ze voor het laatst... Zo jammer!
Iedereen loopt nu op zijn/haar tenen op het werk... Pff ben ik even blij met mijn contract!

gjk

gister was de vrachtwagen weer eens stuk, de multiriem was weer eens kapot gegaan dus daar stond ik weer op de vluchtstrook vlak voor de ketelbrug.

gelukkig werd ik even later begeleid door een motoragent naar een parkeerplaats waar ik pas anderhalf uur later werd geholpen door een monteur.

Kim

Mijn neef is sinds zaterdag vermist!  :-[
Politie is ingeschakeld en overal komen de oproepjes
vandaan. Hij is samen met zijn minderjarige vriendin
met de noorderzon vertrokken.....damn.....wat een
zeik weer in de familie.  :(

Kim



Is al meer bekend, maar dat maakt ons niet minder gerust.
Hij heeft een erfenis van zijn opa gekregen en nu blijkt dat hij
de laatste week 22.000 Euro van zijn rekening heeft gehaald.
De vraag is hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Politie bij mijn moeder om te ondervragen. Hij was daar vorige
week nog met zijn vriendin en nu onderhouden mijn moeder en
de ouders van zijn vriendin contact...

Zucht, als hij maar gaan gekke dingen gaat doen, want hij is
niet helemaal 100%.  :-[

Iwan

'k hoop dat ze hem snel vinden Kim!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

dat ik heb verloren met Skip-Bo ;D

Kim


Nevyn

Mijn eerste liefde (nooit wat geworden) is waarschijnlijk sinds gister een collega van me. Kan het nog erger??
Hij kan best wel beschamende verhalen over me vertellen en ik weet dat meneer daar ook best toe in staat is.. Damn, waarom val ik altijd op losers?

gjk

Citaat van: Dee-E op 13 februari 2010, 14:17:52
Mijn eerste liefde (nooit wat geworden) is waarschijnlijk sinds gister een collega van me. Kan het nog erger??
Hij kan best wel beschamende verhalen over me vertellen en ik weet dat meneer daar ook best toe in staat is.. Damn, waarom val ik altijd op losers?

zo'n loser ben ik toch niet? :P ;)

Nevyn


Kim

Mijn computer wordt verkocht!  :'(

meevaller
Gaan over een tijdje laptop aanschaffen!
Woehoe!  ;D Maar zucht....mijn computertje! :(
Nu alles verwijderen....opnieuw installeren...