Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Gisteren telefonisch contact gehad met Ziggo en toen vertelde de Ziggo mevrouw mij dat ik op dat moment;
TV, Internet en Telefoon allemaal in losse pakketen had en dat het voor mij goedkoper was als ik zou overstappen
naar een 3-in-1-pakket. Ik ben dus overgestapt maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn telefoon & internet
het prima doen, maar dat ik alleen nog maar naar Nederland 1 en Comedy Central kan kijken op de tv.
Dus Ziggo teruggebeld met de vraag waarom mijn tv-zender-pakket zo beperkt is bleek dat ze mijn Smart-Card
gedeactiveerd hadden. Die heb ik nu dus opnieuw laten activeren, alleen kon ik de Ziggo Mevrouw niet zo goed
verstaan, dus heb nu eigenlijk geen idee of ik een nieuw pakket heb aangeschaft of dat ik gewoon de basiszenders
krijg. Ik hoop in elk geval dat ik alle Discovery Channels weer heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn Computer was héééééél traag, ben 2 dagen bezig geweest om het probleem te vinden.
Uiteindelijk Windows maar opnieuw ingeïnstalleerd omdat ik ook geen scans/diagnose programma's kon installeren.
Nadeel is wel dat ik al mijn gegevens, zoals mails en foto's kwijt ben.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zojuist 8km moeten lopen met mijn scooter, had geen aandrijving meer.
Scooter staat nu bij de ex vriend van mijn moeder, die zet er ook meteen even een nieuwe uitlaat onder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Vandaag ben ik erachter gekomen dat er morgen een nieuwe groep begint die ik ga trainen. Mij hebben ze vertelt dat er volgende week pas een nieuwe groep komt. Morgen dus (zonder voorbereiding) een training geven. Plus in de avonduren naar een aanvullende (release) training geven aan bestaande collega's. Kortom: Werken van 9.00 uur tot 20.00 uur!

Margje

Ik stond vandaag na mijn werk 20 minuten te wachten op een bus die er al lang had moeten zijn. Zag wel andere bussen voorbij komen maar uiteraard niet de goede. Uiteindelijk maar naar huis gelopen waar ik erachter kwam dat deze bus vandaag niet reed ivm een nationale feestdag.....Waarom mijn bus niet en de anderen wel :(

Iwan

Deze week een boek besteld, kreeg ik gisteren een brief dat het boek niet meer leverbaar is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

ik keek gister naar het saldo op mijn bank rekening... nou, daar word je NIET vrolijk van...

Iwan

  • Vanmorgen voelde ik me niet lekker en ben ik ff gaan liggen, natuurlijk in slaap gevallen en daardoor kon ik niet naar mijn lief.
  • Zou snel ff wat eten halen blijkt de snackbar hier al om 8uur te sluiten op vrijdag-avond.
  • Mijn banksaldo.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag een brief gekregen van de gerechtsdeurwaarder dat ik voor de rechtbank moet voorkomen.
Ik heb alleen geen idee waarom, het enige wat ik weet is dat de eiser Univé is. De enige verzekering die ik bij Univé
heb lopen is mijn scooterverzekering en die heb ik netjes betaald en dat kan ook nooit €4500,- zijn.  :juh:
(betaal geloof ik iets van €60,- voor de scooterverzekering, dus dan zou ik al een betalingsachterstand hebben van 50 jaar ofzo)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Iemand die wat werk voor me zou doen heeft afgezegd :/

Iwan

  • Een boetje gekregen voor het rijden met mijn helm los (justitie moet mij wel hebben de laatste dagen).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Kreeg vandaag te horen dat ik voor 1 dag naar NL (Utrecht) moet voor een seminar op 26 Oktober...ik snap niet helemaal hoe ze dat allemaal gaan invullen...maar geloof met 1 nachtje hotel....Blegh!!! Ben zoveel van huis geweest laatste tijd...ik vind het dan ook niks leuk...Heb natuurlijk wel een lange vakantie in het vooruitzicht...maar zo naar NL op deze manier...nee...das pas balen!

Lynn

Ben nogal gehaast van huis weg gegaan vanmorgen. Kom ik op het werk, denk ik opeens: "Zou ik de deur thuis wel op slot hebben gedaan?". Mijn eerste gedachte was: "Vast wel!". Maar ik begon steeds meer aan mezelf te twijfelen. Toch maar weer even snel naar huis gereden. En ja hoor; Deur was gewoon op slot!


*zucht* 

Lynn

Dat willen jullie niet weten.. Te goor. Laat ik zeggen dat iemand iets in de portiek heeft gedaan. En dat terwijl de woningbouw ons maanden geleden al een metalen hek heeft beloofd! Morgen weer een boos telefoontje plegen..

Kim


Nevyn

Ik raak maar niet tevreden over het stuk dat ik dinsdagavond in moet leveren. Eigenlijk zoek ik nog een enorm  kritische 'tegenlezer'. Maar waar vind ik die zo laat nog? :(

Margje

Mijn salaris die totaal niet klopt...a ze hebben te weinig uur doorberekend, van mijn normale uren... b mijn overuren hebben ze niet meegerekend... c het klopt gewoon helemaal niet!!! Ben nu inmiddels vandaag flink in de weer om ervoor te zorgen dat ik het juiste bedrag krijg op de 20ste!! Ik ben goed pissig en ben van plan om gewoon te staken.. :WAB:

Kim

Ohja ik ook fietsen! 5 km heen en 5 km terug! Poeh

Margje

Nog steeds bezig met mijn salaris...wel wat vooruitgang geboekt....Maar nog steeds een grote tegenvaller aangezien het nog niet correct is en de juiste uitbetaling lang op zich gaat laten wachten..!!!

Margje

Citaat van: Margje op  9 november 2010, 20:05:01
Nog steeds bezig met mijn salaris...wel wat vooruitgang geboekt....Maar nog steeds een grote tegenvaller aangezien het nog niet correct is en de juiste uitbetaling lang op zich gaat laten wachten..!!!

Mijn laatste tegenvaller is nu mijn laatste meevaller geworden...eindelijk :)