Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Mijn moeder is in oktober aangereden geworden op de fiets en blijkt nu toch een
breuk en een deuk te hebben in haar ruggenwervels. Ze krijgt nu 8 uur per week
hulp in de huishouding en de volgende stappen zijn nog onbekend. Ze heeft gisteren
een botscan gekregen.

Zo maf, mijn moeder.....super actief en nu opeens kan ze bijna niks meer?  :-\

Lynn

Dat is wel heftig, Kim. Sterkte!

Sugamilk

Jeetje kim, heftig! Sterkte

Iwan

Sterkte Kim, vooral voor je moeder.
Is inderdaad een heftig verhaal. 
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Sterkte Kim ik hoop dat er iets duidelijk wordt uit die scan....

Kim

Komt wel goed hoor! :) Maar bedankt!

Margje

De voortdurende sneeuwval die maar niet schijnt te stoppen en het feit dat alle scholen in geheel Bulgarije voor de rest van de week gesloten zijn door de extreme weercondities.....Oja en dat het internet de laatste tijd dus veel kuren heeft door het weer....

Lejah

Als alle scholen gesloten zijn Margje, ligt de rest van het openbare leven dan nu ook plat in Bulgarije?

Kim, hoe gaat het nu met je moeder?

Kim

Oeh lief dat je er naar vraagt.....

Ze kunnen er weinig aan doen! Ze heeft een botscan gehad en daarmee hebben ze een breuk
en deuk bevestigd. De breuk daar kunnen ze niks aan doen, de deuk kunnen ze operatief opspuiten
met cement. (??) Mijn moeder gaat er nog over nadenken, want de pijn zou wel minder moeten
worden de komende maanden. Nu krijgt ze hulp in de huishouding en kan ze minder dan voorheen,
maar ze legt zich er even bij neer....

Margje

Citaat van: Lejah op  8 februari 2012, 08:12:09
Als alle scholen gesloten zijn Margje, ligt de rest van het openbare leven dan nu ook plat in Bulgarije?



Nee dat op zichzelf niet...maar er zijn wel veel problemen met vervoer e.d. Delen van Bulgarije zijn onder water gelopen, sneeuwstormen legden wel veel plat, mensen zijn geëvacueerd....Vandaag was het iets beter maar het blijft nog ongeveer 2 week koud....

Lynn

Vannacht wakker geworden met enorme rugpijn dat doortrok naar mijn buik. Ik kon niets meer. Als ik lag deed het ontzettend pijn, maar zittend ook. Het leken wel heftige rugweeen. Geen idee waar het vandaan kwam. Uren later kon ik een beetje slapen en vanmorgen was de pijn al veel minder. Zo raar. Durf vanavond waarschijnlijk niet naar bed te gaan... Bah!

Metalholic

Dat het zolang duurt met de schade afhandeling.

Iwan

Mijn moeder heeft al een paar maanden last van haar buik.
Vandaag was ze op het werk, ze werkt in het ziekenhuis, en toen is ze niet goed geworden.
Ze heeft van vanmorgen half 10 tot vanavond half 6 op de eerste hulp afdeling gelegen.
Waarschijnlijk krijgt ze deze week nog een kijkoperatie, vermoedelijk heeft ze een darmontsteking.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 27 februari 2012, 18:45:54
Mijn moeder heeft al een paar maanden last van haar buik.
Vandaag was ze op het werk, ze werkt in het ziekenhuis, en toen is ze niet goed geworden.
Ze heeft van vanmorgen half 10 tot vanavond half 6 op de eerste hulp afdeling gelegen.
Waarschijnlijk krijgt ze deze week nog een kijkoperatie, vermoedelijk heeft ze een darmontsteking.

Oei! Sterkte voor je moeder en voor jou!

Lynn

Ik heb weer eens bewezen wat voor enorme kluns ik ben...

Lux krijgt infacol (dikke witte vloeistof met sinaasappelsmaak) tegen de darmkrampjes. Voor het voeden schud ik het potje en ik heb niet door dat ie niet dicht zit. Gevolg: wij beide onder de troep.

Vervolgens vol ik zachtjes of Lux haar broekje er nat van is geworden, begint ze keihard te huilen omdat haar beentjes pijn doen van die kutprikjes... Zucht.

Iwan

Vanmorgen deed ik de netvoeding van mijn laptop in het stopcontact pp mijn werk.... allemaal rook en vonken.....
Is de netvoeding dus doorgebrand.  :WAB:
Heb al een nieuwe besteld via Bol.com, hoop dat ik die morgen in huis heb.
Kwam later een manager naar mij toem had hem verteld dat ik mijn netvoeding doorgebrand was,
zei hij dat als ik een bonnetje van een winkel bij hem inleveren dat ik hem dan misschien vergoed krijg.
(bol.com mag niet, het moet een fysieke winkel zijn en in de buurt van het bedrijf)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat is bij vrijwel elk bedrijf zo! ;)

Iwan

Citaat van: Kim op 29 februari 2012, 21:55:05
Dat is bij vrijwel elk bedrijf zo! ;)
vind het maar stom, nouja heb hem besteld bij bol.com, wil er niet op wachten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Das balen ja!

Mijn laatste tegenvaller was een koopje op de huishoudbeurs. Heb hem teruggezonden en krijg een nieuwe gelukkig

Kim

Gisteren uit mijn bed gebeld door de buurman van mijn ouders (zijn een paar dagen naar Berlijn).
Er was ingebroken......samen met mijn broer gaan kijken, politie gebeld......huis doorgelopen en
geconstateerd dat alleen de Imac was meegenomen, maar het beeld van alle troep en openstaande
kasten en lades......poeh!!