Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Believe

Mobieltje in water laten vallen.

Heb alweer een nieuwe.
Pluk de dag denk niet aan morgen dat zijn andere zorgen.

Iwan

Het vriendje van mijn nichtje heeft een ongeluk gehad met de crossmotor, hij wordt nu geopereerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op  5 augustus 2013, 17:36:37
Het vriendje van mijn nichtje heeft een ongeluk gehad met de crossmotor, hij wordt nu geopereerd.
Beide armen zijn verbrijzeld, spieren en pezen afgescheurd en zijn bovenbeen gebroken.
Zijn handen/vingers zijn vastgezet in een vaste stand en zal hij waarschijnlijk nooit meer gewoon kunnen gebruiken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Dat de hel nu losbarst net nu ik wou slapen. (Giga hoosbui, donder en bliksem, hagelstenen die tegen de ruit slaan als knikkers.... :WAB: Leuk hoor. Slaap ik vaak niet zo goed,dacht ik eens redelijk op tijd te gaan slapen heb ik dit weer. :WAB: :WAB:

Iwan

Vrijdagavond las ik op Facebook dat een kennis is omgekomen in een auto-ongeluk.
Hoewel we waren geen goede vrienden waren, meer vage kennissen, en maar sporadisch
contact hadden, schrok ik er erg van. Enkele weken geleden had ik nog een berichtje van hem,
waar ik (nog) niet aan toe gekomen was om die te beantwoorden.

Shalom, chaver

Citaat van: RTVOost.nl
VVD Almelo treurt om dood kandidaat-gemeenteraadslid Ralph van Os

De VVD in Almelo treurt om de dood van Ralph van Os die kandidaat was voor de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar.

Van Os reed vrijdagavond rond 18.30 uur over de A12 in de richting van Arnhem. In de bocht naar de A50 richting Apeldoorn
raakte hij de macht over het stuur kwijt waarna de auto over de kop sloeg. Hij is ter plekke overleden.
Zijn kinderen zaten ook bij hem in de auto, maar die bleven ongedeerd.

Op de website van de VVD in Almelo schrijft voorzitter Wim van der Elst: "Hoewel hij zich door zijn werk en andere activiteiten
weinig rechtstreeks kon inzetten voor de gemeentepolitiek, toonde hij zich wel altijd beschikbaar. Het bestuur van de VVD Almelo
wenst zijn vrouw Jolanda en hun kinderen heel veel sterkte in deze donkere tijd."

Van Os was criminoloog en securoloog. Ook maakte hij deel uit van het Stadsforum van De Twentsche Courant Tubantia,
waarin hij zijn mening gaf over onderwerpen uit Almelo. Op zijn Facebookpagina en op een condoleanceregister voor hem
komen veel condoleances binnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

FC Groningen staat achter tegen Vitesse... De winnaar van de wedstrijd tussen Vitesse en FC Groningen staat op de eerste plaats
in de Eredivisie. Gelukkig ben ik niet een heel groot voetbalfan, dus mocht de FC verliezen dan ben ik er binnen het uur wel weer overheen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Vandaag met de vrachtauto naar het werk geweest  :tU:
Helaas dezelfde als die mijn auto naar de schade hersteller gebracht heeft.
Gevalletje van iets beter of iets minder goed opletten dan de auto voor je. Als de file weer wat gaat rijden.

Iwan

Gisterenavond stond de buurman verdwaasd bij mij achter het huis met hun container. Ze gaan met hun container
altijd door mijn fietsenschuurtje, waar hun ook hun fietsen hebben staan,  zodat zij hun container niet door hun huis
hoeven te slepen. Ik dacht dat hij er niet langs kon omdat mijn scooter in de weg stond dus die wou ik naar binnen halen.
Ik heb mijn scooter in mijn garage staan omdat in mijn fietsenschuurtje niet zoveel ruimte is omdat de buren hun fietsen
daar ook hebben staan. Bleek dat de container van de buren niet geleegd was omdat die te zwaar was, de buurman vroeg
of hij wat mocht overgooien in mijn container omdat ik nooit meer dan 1 zak vuilnis in mijn container heb. Ik dacht dat
het om één zak zou gaan dus zei ik dat het goed was. Kwam ik vanmorgen bij mijn container blijkt die al bijna helemaal
vol te zitten.... Nou heb ik best wel voor mijn buren over..... ik zet mijn scooter in mijn schuur omdat zij mijn fietsenschuurtje
gebruiken, zij zetten hun auto's op mijn terrein, zij mogen met hun container door mijn fietsenschuurtje, de buurman heeft
al bijna een jaar een hoopje zand bij mij op het terrein liggen... Ga ik allemaal geen heibel om schoppen, maar het begint me
wel steeds meer te irriteren dat wanneer ik de buren een vinger geef dan ze meteen mijn hele hand erbij nemen.

Wij betalen hier voor het legen van de container per kilo, dus ik betaal er nu voor dat mijn buurman zijn vuilnis kwijraakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Tja Iwan als jij van alles toezegt.....schuurtje, stoepje e.d.
Vind het sowieso raar dat men fietsen in jouw schuurtje zetten maargoed....dan kun je
er vanuit gaan dat ze meer gaan vragen en aangezien jij moeilijk "nee" kunt zeggen ben
je de perfecte man! :) Misschien moet je duidelijk zijn en eens NEE zeggen, want je zegt
wel steeds ja, maar daarna ga je hier op het forum zeggen dat je het eigenlijk vervelend
vindt. Dan moet je je stoute schoenen eens aantrekken en zeggen dat je het allemaal toch
niet zo fijn vindt. Wij kunnen je daar helaas niet bij helpen, dat moet je zelf doen.


Iwan



Citaat van: Kim op  7 februari 2014, 15:04:24
Tja Iwan als jij van alles toezegt.....schuurtje, stoepje e.d.
Vind het sowieso raar dat men fietsen in jouw schuurtje zetten maargoed....dan kun je
er vanuit gaan dat ze meer gaan vragen en aangezien jij moeilijk "nee" kunt zeggen ben
je de perfecte man! :) Misschien moet je duidelijk zijn en eens NEE zeggen, want je zegt
wel steeds ja, maar daarna ga je hier op het forum zeggen dat je het eigenlijk vervelend
vindt. Dan moet je je stoute schoenen eens aantrekken en zeggen dat je het allemaal toch
niet zo fijn vindt. Wij kunnen je daar helaas niet bij helpen, dat moet je zelf doen.
Schuurtje heb ik niet toegezegd..... en wat ik wel en niet op het forum zeg daar ga ik altijd nog zelf over.
En dat jullie, hier op het forum mij er niet bij kunnen helpen dat snap ik, net als bij de vele andere reacties
in dit topic waar anderen niet bij kunnen helpen. Dit topic gaat over je laatste tegenvaller en mijn laatste
tegenvaller is dat mijn buren wanneer ik ze een vinger geef mijn hele hand nemen. Ik vind het niet meer dan
normaal dat wanneer je ergens woont dat je dan je buren een beetje tegemoet komt daar waar mogelijk,
en dat je niet leeft enkel voor jezelf en alleen neemt en nooit geeft. Kun jij misschien anders over denken,
maar das nu eenmaal hoe en wie ik ben en ik zou ook niet anders willen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

dat onze woonkamer vloer eruit moet, omdat er geen goede drukstabiliteit in de ondervloer zit, waardoor het laminaat aan het scheuren gegaan is, na een antal mailtjes en een onderzoek van een expert van hornbach, heeft de hornbach de bouwmarkt waar het omgaat ons een mail gestuurd, dat we de oude vloer met plintjes terug mochten brengen. De nieuwe vloer hebben zij vergoed dus dat is gelukkig weer een meevaller

Iwan

Vanmorgen lag er een briefje op mijn bureau met de tekst... "Hele Fijne Paasdagen!"
Dus ik mijn collega bedanken voor dit sympathieke gebaar.... bleek het briefje niet voor mij bestemd te zijn geweest.
Als ik vrij ben dan zit er dus met enige regelmaat een schone dame op mijn plek, was het briefje voor haar bedoeld.  >:(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Dat de rekening van Ziggo weer aan de hoge kant was. :juh:

carola

dat er 3 coca cola glazen kapot zijn  gegaan in de was bak  :(

Iwan

Vanmorgen een lekke band.  :WAB:
Daarna dacht ik ga nog wat schilderen om het huis als ik toch onverwachts thuis ben.... breekt mijn kwast.
Na het breken van de kwast ontsnapte er een vloek uit mijn mond, liep net een ouderling van de kerk langs.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Kloten lang verhaaltje over een probleem bij een klant van ons bedrijf van een collega die er heen geweest was voor storing.
Waarin ie haarfijn verteld wat er allemaal wel niet verkeerd was aan hoe de situatie voorheen was. En beetje teveel eigenroem erin.

En gehoord dat m'n tante Long emfyseem heeft.

Iwan

Ik had 4 dozen muurtegels, waren de laatsten maar precies genoeg.......
Bleek vandaag bij het tegelplakken dat er één hele doos met tegels kapot is.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Vervelende discussies en ruzietjes gehad. Blegh, helemaal gaar.

Iwan

Ik had mijn moeder aan de telefoon en toen hadden we het over oud speelgoed. Het gesprek kwam toen op een houten boerderij
van mijn broer die hier in huis zou moeten staan. Heeft mijn broer gekregen toen hij klein was van een familievriend die hem zelf
gemaakt heeft en die al lang overleden is. En nu kan ik de boerderij nergens meer vinden.

Was een houten boerderij met een rood dak wat je kunt openklappen. Baal er enorm van als die weg is, omdat die van mijn broer is
en er een enorme emotionle waarde aanzit. En het natuurlijk bizar is dat er zomaar spullen verdwijnen uit mijn huis, al weet ik niet
sinds wanneer de boerderij weg is aangezien ik er nooit iets mee deed.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Dat ik het bijna 5 dagen zonder vaste telefoon en internet moest doen. De modem had het begeven.