Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

momenteel ongeveer 70Gb aan bestanden van het netwerk aan het trekken en op een harde schijf aan het zetten maar dat duurt wat
langer dan ik verwacht had :s

Iwan

Bijna klaar met het huis schilderen en toen begon het te regenen.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Net thuis van een dag hard werken kom ik er thuis achter dat ik de werktelefoon nog in mijn zak heb.
Moet dus weer terug, want dit is de telefoon met het algemene nummer en waarmee je de voordeur
kunt openen en aangezien ik morgenochtend vrij ben.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanmiddag hele keuken schoongemaakt en gedweild, is vanavond de waterleiding in de keuken losgeschoten.....
Er stond allemaal water in de keuken, al het werk van vanmiddag voor niets en moest weer dweilen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Was ik gisteren klaar om te Carnavallen, had me al omgekleed en al.... blijken we hier in de buurt geen Carnaval te vieren.
Kon mijn outfit weer de kast in, misschien dat ik het nu ga dragen op het vrijgezellenfeestje van Carola

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 15 februari 2015, 12:13:57
Was ik gisteren klaar om te Carnavallen, had me al omgekleed en al.... blijken we hier in de buurt geen Carnaval te vieren.
Kon mijn outfit weer de kast in, misschien dat ik het nu ga dragen op het vrijgezellenfeestje van Carola



kloosterburen is carnaval

mary-kate

dat ik onverwacht vorige week in het ziekenhuis moest blijven
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Wat klote zeg.....hoe gaat het nu met je? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Kim

Vriendin van ons heeft net te horen gekregen dat ze darmkanker heeft. Het ziet er naar uit dat er geen uitzaaiingen zijn, maar toch zit de schrik er in. We zijn er helemaal van ondersteboven. [emoji26]

Nevyn


herjoajax

dat is niet leuk Iwan,  sterkte!!!
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Mijn BluRay-speler is kapot....... Had al een tijdje moeite met dvd's afspelen, bluray was geen probleem.
Sinds gisteren gaat ie alleen nog maar aan, kan hem ook niet meer openen om de dvd eruit te halen die er nog in zit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanmorgen verslapen......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Dat ik maar last van mijn rug blijf houden.

carola

Dat mijn laptop stuk is. Gelukkig heb ik een tablet gekregen van mijn ouders maar op mijn laptop stonden allerlei foto's

Kattenhuis

Dat ik een stukje maand over hou.

Iwan

Mijn monitor doet het niet meer...... Vermoed dat de condensatoren kapot zijn. ;-(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kom net, 17:45 thuis van mijn werk.... bedenk ik me ineens dat ik om 17:10 een afspraak had bij de kapper.
Afspraak verzet naar vrijdag.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Gisteren toen ik een stokbroodje uit de magnetron/oven haalde met mijn vingertjes tegen het verwarmingselement gekomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."