Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Fantaseer jij wel eens over een vriend/vriendin van je partner?

Gestart door Iwan, 5 augustus 2009, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fantaseer jij wel eens over een vriend/vriendin van je partner?

Ja, maar ik probeer me in te houden.
1 (16.7%)
Ja, regelmatig.
1 (16.7%)
Nee, ze interesseren me niet.
1 (16.7%)
Nee, maar ik moet me inhouden.
1 (16.7%)
anders, namelijk ....
2 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

Iwan

69 procent van de Amerikaanse mannen heeft al gefantaseerd over een vriendin van hun partner
en 8 procent zou dat willen 'maar houdt zichzelf in'. Dat blijkt uit de 'Great male survey' van de
grootste mannensite askmen.com.

23 procent heeft geen enkele interesse in de vriendinnen van zijn partner, terwijl evenveel mannen (26 procent)
schaamteloos en regelmatig over hen fantaseert. Bijna dubbel zoveel mannen (43 procent) fantaseert wel
over haar beste vriendinnen, maar probeert zichzelf toch in de houden. 8 procent slaagt er in niet over hen
te fantaseren, al zouden ze dat eigenlijk wel willen.

Nationaliteit
Opvallend is de verdeling naar nationaliteit. Britten en Australiërs (respectievelijk 14 en 15 procent)
slagen er veel beter in om zich in te houden dan Canadezen en Amerikanen (elk 8 procent).
Canadezen en Australiërs (25 en 27 procent) hebben dan weer vaker geen interesse in haar vriendinnen
dan Britten (18 procent). Australiërs proberen het minst om zich in te houden (36 procent),
Amerikanen het meest (43 procent).

En de vrouwen dan?
Of vrouwen over de beste vrienden van hun man fantaseren werd niet bevraagd.
De site is alleen geïnteresseerd in de mening van mannen...




Fantaseer jij wel eens over een vriend/vriendin van je partner?
Voel je je dan schuldig daarover en weet je partner dat?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik fantaseer bijna nooit over de vriendin van mijn (ex) partner, al moet ik mij wel vaak inhouden.

Iwan

anders, namelijk ....  ik heb geen partner  ;D
Toen ik nog wel een partner had fantaseerde ik niet over een van haar vriendinnen.
Zou dan toch eerder over de partner van een vriend fantaseren.  :aur:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


Iwan

Citaat van: carola op 27 september 2011, 21:33:39
nee fantasseer alleen maar over me partner....
:cry:    ;D

Citaat van: Iwan op 20 januari 2011, 13:29:31
anders, namelijk ....  ik heb geen partner  ;D
Toen ik nog wel een partner had fantaseerde ik niet over een van haar vriendinnen.
Zou dan toch eerder over de partner van een vriend fantaseren.  :aur:
Ik kende trouwens ook de vriendinnen van mijn ex(en) niet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: gjk op 29 december 2009, 21:43:11
ik fantaseer bijna nooit over de vriendin van mijn (ex) partner, al moet ik mij wel vaak inhouden.
*nieuwsgierig kijkt* Kan er onthuld worden over welke ex en welke vriendin je het had?



En voor de meisjes vinden jullie het erg, of zouden jullie het erg vinden wanneer jullie partner over een vriendin van jullie zou fantaseren?
De fantasie komt dan immers wel dichtbij, althans dichterbij dan wanneer je partner over een of andere ster zou fantaseren die sowieso
onbereikbaar is? Of heb je zoiets van fantaseren mag... als je het maar bij een fantasie blijft.

Voor de jongetjes dezelfde vraag....  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 13 februari 2015, 15:06:53
En voor de meisjes vinden jullie het erg, of zouden jullie het erg vinden wanneer jullie partner over een vriendin van jullie zou fantaseren?
De fantasie komt dan immers wel dichtbij, althans dichterbij dan wanneer je partner over een of andere ster zou fantaseren die sowieso
onbereikbaar is? Of heb je zoiets van fantaseren mag... als je het maar bij een fantasie blijft.

Voor de jongetjes dezelfde vraag....  ;D
Mijn partner zou best over een vriend of vriendin van mij mogen fantaseren, zolang het maar iets puur lichamelijks is en dat ze verder
geen gevoelens voor hem zou hebben, ik fantaseer ook wel eens over anderen. Zou natuurlijk liever hebben dat ze over George Clooney
zou fantaseren, die staat toch net even verder bij haar vandaan en het is bovendien iets minder realistisch dat ze iets met hem zal krijgen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."