Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Met wie ga je kerst vieren?

Gestart door Iwan, 22 november 2011, 00:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kerst vier ik......

Met vrienden...
Met het gezin...
Met het gezin + familie...
Met de familie
Mijn collega's want ik moet werken...
Alleen...
anders, namelijk ...

Iwan





Met wie ga je dit jaar kerst vieren?
Met je partner (gezin), met je familie,
met je vrienden of vier je kerst in je uppie?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Het ligt eraan.. Ik weet niet of ik kerst "bewust'' ga meemaken ;)

Mocht ik niet aan het bevallen zijn dan gaan we 1ste kerstdag naar schoonmoeder in Winsum. Tweede kerstdag gaan we overdag naar mijn vader en daarna naar de verjaardag van mijn oom.

Voor de rest zien we het wel. Voor het eerst in 13 jaar heb ik weer eens zin in kerst.. Zal wel een soort van nesteldrang zijn ;)

Iwan

Ik vier kerst zoals het nu lijkt met mijn familie. (moeder, zus, broer(s) en vriend van mijn moeder)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Elfje

Wij vieren kerst ieder jaar met onze familie. Vind het altijd gezellig!

Iwan

Ik denk dat ik het of bij/met mijn moeder vier, of met een aantal vrienden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik denk gewoon met ons viertjes.
Manlief moet volgens het rooster beide Kerstdagen werken. Waarschijnlijk kan hij wel op 1 dag vrij krijgen, maar dat horen we dan kort van te voren, dus ook lastig met afspraken maken.

Mijn moeder vierde altijd Kerst bij ons, maar zij is al een aantal jaartjes overleden, dat is verdrietig.
Maar verder ben ik blij dat ik ons aan de familieverplichtingen heb onttrokken.

Goitske

Wij vieren het altijd met mijn schoonouders, schoonzusjes en dan Marcel, ik en Jan natuurlijk dit jaar en niet te vergeten de honden Zita, Bouli en Sproet

mary-kate

1e kerstdag even naar m'n ouders en verder lekker alleen
Kan ik hangen en zitten en tv kijken wat ik wil
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Ik ga dan niets speciaals doen.

Iwan

Ik dit jaar ga ik naar mijn moeder, die woont bij mijn zus en haar kinderen in het de buurt, hetzelfde dorp,
dus het is het meest praktisch om bij mijn moeder kerst te vieren. Het kan ook zijn dat we het dit jaar bij
de vriend van mijn zus vieren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

1e kerstdag komen mijn  ouders, broer en vriendin en zus met haar man en hun kleine jongen bij ons gourmetten, elke jaar vieren we het bij 1 van ons omstebeurt zo dat mijn ouders het niet elk jaar hebben. 2e gaan we als goed is naar gj zijn moeder en stiefvader of we blijven dan thuis dat ligt er aan of zijn moeder moet werken

Iwan

Zoals elk jaar ga ik ook dit jaar weer naar mijn moeder met de kerstdagen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

eerste kerstdag met mijn kant van de familie vieren we het, dan gaan we hier gourmetten zoals het nu lijkt en ook nog even gj zijn verjaardag vieren
2e kerstdag weet ik nog niet wat we gaan doen

liezie


Iwan

Ook dit jaar ga ik naar mijn moeder in Marum.
Mijn oudste broer zal er denk ik ook zijn (volgens mij is zijn verkering in Limburg alweer voorbij.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Met mijn partner en onze huisdieren.

Gina

Eerste kerstdag ons gezin, mijn ouders en broer en mijn schoonbroer en tweede kerstdag met vrienden.

Kattenhuis


carola

Denk eerste dag met mijn familie en 2e dag met schoonfamilie

Willeke

Pfoe, kerst. Dat komt ook weer snel dichterbij he.
1 dag ben ik sowieso in Utrecht, daar ga ik het vieren met mijn zus/schoonzus/tante en nichtje.
Ik ga ook nog even langs mijn moeder.. Verder hou ik het rustig. Normaal ga ik ook nog naar mijn vader maar daar heb ik het contact mee verbroken.
Denk dat ik het 1 avond voor mezelf lekker gezellig ga maken. Ik zie wel hoe het loopt.