Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Jonge moeder eist vaderschapstest van 13 mannen

Gestart door gj, 3 februari 2007, 13:31:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk



NOZEN (ANP) - Een jonge moeder heeft in het zuiden van het Italiaanse deel van Tirol van dertien mogelijk vaders van haar kind geëist dat ze een DNA-test ondergaan. De cafébediende uit Mals beviel een maand geleden van het kind, meldde de Italiaanse krant Corriere della Sera zaterdag.

Onder de mogelijke vaders zijn plaatselijke politici en ondernemers, evenals het halve elftal uit het dorp.

www.home.nl

Iwan

het halve voetbal elftal?  *G
mevrouw heeft het wel druk gehad zo te lezen.

13 sekspartner in zo'n kort tijdsbestek vind ik nogal erg veel en moet er zelf niet aan denken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De jonge vrouw uit Zuid-Tirol die een dna-test zou hebben geëist van 13 mannen,
vraagt een half miljoen euro schadevergoeding van de Italiaanse krant die met het
nieuws naar buiten kwam. Het dagblad schreef dat de vrouw zekerheid wou rond
de vader van haar kind en iedereen die daarvoor in aanmerking kwam richting ziekenhuis had gestuurd.

Halve voetbalploeg
De Neue Südtiroler Tageszeitung bracht aan het licht dat tussen de mogelijke papa's
verschillende lokale politici en ondernemers zaten, naast de halve voetbalploeg van het dorp.
De moeder werd niet bij naam genoemd in het artikel, maar andere journalisten roken bloed
en hebben intussen haar identiteit achterhaald.

Reputatie
De advocaat van de jonge vrouw verklaart nu dat de reputatie van zijn cliënte en haar kind
voorgoed om zeep is. De moeder is intussen in psychologische behandeling en eist
een half miljoen euro schadeloosstelling. De Neue Südtiroler Tageszeitung zwijgt voorlopig in alle talen.



Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Wat er dat zoiets gewoon ff in de media wordt gegooid zonder toestemming van de vrouw.

TimT

Inderdaad schandalig dat het zomaar in de media is gekomen, laten we hopen dat testen wel Prive blijven. Maar ze heeft behoorlijk wat ventjes gehad.