Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Iran pakt spionageduiven op

Gestart door Iwan, 21 oktober 2008, 03:51:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Veiligheidstroepen in Iran hebben twee spionageduiven gevangen. De dieren bevonden zich vlak bij
de omstreden nucleaire fabriek voor het verrijken van uranium in Natanz. Dat meldt De Telegraaf.

Een van de duiven werd gevangen bij een rozenwaterfabriek in Kashan, vlakbij Natanz.
Metalen ringen en onzichtbare draden waren aan de vogel vastgemaakt, zegt een anonieme bron
in de krant Etemad Melli. Eerder deze maand werd een zwarte duif gepakt die ook een metalen ring
en onzichtbare draden droeg. De bron zei niets over waar de duiven gevangen gehouden worden
of over wat er met hen zal gebeuren.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Duiven met metalen ringen dat lijkt me duidelijk, spionage, ik word ook dagelijks bespioneerd door geringde duiven,
maar die hebben geen onzichtbare draden, die hebben onzichtbare kleine mannetjes op hun rug zitten die foto's maken van mij.  ß-):
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 21 oktober 2008, 03:54:04
Duiven met metalen ringen dat lijkt me duidelijk, spionage, ik word ook dagelijks bespioneerd door geringde duiven,
maar die hebben geen onzichtbare draden, die hebben onzichtbare kleine mannetjes op hun rug zitten die foto's maken van mij.  ß-):


en wat denk je van filmen :p hahahaha

TimT

Over een week komt er een bericht. Dat de Ayatollah een fatwa uit heeft geschreven op alle duiven ;)