Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Leerlingen proberen slim klasgenootje te vergiftigen

Gestart door Iwan, 19 december 2008, 03:12:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Jaloerse kinderen in Duitsland hebben geprobeerd om het 'slimme kindje van de klas'
te vergiftigen. De bengels uit het vierde leerjaar van een school in Hamburg hadden
een 'dodelijke cocktail' gemaakt en in het flesje drank van het meisje gegoten, meldt Express.

"Onbegrijpelijk"
Het kind kan het nog steeds niet vatten. "Ze wilden me vergiftigen en vermoorden",
vertelde ze. Een paar van haar klasgenootjes konden haar niet meer hebben.
Ze waren het genie van de klas moe. Twee jongens en twee meisjes beraamden een plan
en maakten een dodelijke cocktail -althans dat dachten ze- van schoensmeer, parfum
en kuisproducten. Een derde jongen goot het goedje in een flesje drank van het wijsneusje.
Maar ze was haar boosdoeners uiteraard te slim af. Ze zag vreemde bubbels in de fles
opborrelen en nam enkel een nipje. "Ik kreeg buikpijn en ging naar het ziekenhuis."
Dokters verwittigden de politie en het goedje werd onderzocht. De daders kunnen niet
vervolgd worden omdat ze minderjarig zijn. De moeder van het slachtoffertje begrijpt het niet.
"Waarom doen ze zoiets? Een van de daders was de beste vriendin van mijn dochter.
Het is gewoon onbegrijpelijk.
" De vier daders zitten nu in een andere klas maar de ouders
van het meisje overwegen om haar van de school te halen, besluit Express.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

misschien is het inderdaad wel verstandig om die kinderen ergens anders op school te planten

Iwan

Hoe halen ze het op die leeftijd in hun hoofd?
Ik zou het kind, als ik een der ouders was, ook van school halen daar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."