Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik word mama

Gestart door Kim, 11 februari 2011, 08:38:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim


Linda2009

leuk :D 

Nu je weet dat jullie een jongetje krijgen, ga je ook een " blauwe"  kamertje maken?

Kim

Nou nee hoor..... :P

Kamertje is al klaar > wit met grijs en limegroen....staat hier vast wel ergens op het forum! :)

Kim

En dan lig je alweer 3 dagen in het ziekenhuis. Heel saai hier, zeer vervelende buurvrouw! Mis mijn vriend, huis en mijn katten, maar het komt goed!

Lejah

Aah wat jammer nu dat je in het ziekenhuis ligt!
waarom?
Ivm met die hoge bloeddruk of is er nog iets bijgekomen?
proberen zij het ook te rekken naar 37 weken?

Ik heb van mijn 1e ook 3,5 week in het ziekenhuis gelegen, totdat hij geboren werd. Ik had een leuke buuf en ik moet zeggen dat die tijd weliswaar anders was dan ik mij had voorgesteld, maar dat het ook beslist zijn leuke kanten had. Probeer er ook van te genieten, hoe raar dat ook mag klinken.
Mijn man moest nu bijv volop aandacht aan mij geven als hij naast mijn bed zat, dat was bijv best leuk, want hij werd nergens door afgeleid. Ik kreeg een bolle-buiken-boek met allerlei hele grappige verhalen over zwangerschappen en bevallingen ed. Vriendinnetjes kwamen met leuke dingetjes enz.
Ook ik ben toen ingeleid en ze zeggen dat alle bevallingen uniek zijn en niet te vergelijken vallen, nou dat is met inleid-bevallingen ook gewoon zo hoor.

Nog even meid en je bent mama!

Metalholic

Van harte met je zoontje kim. Nu snel naar huis *KZ

Iwan

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Kim!!!!!!!!   :-*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man....Geniet ervan!

Kim

Bedankt allemaal! Morgen mag ik gelukkig naar huis. Kleine Lars moet helaas nog op medium care blijven liggen. Dus dat wordt heen en weer naar het ziekenhuis.

Lynn

Ook vanaf hier: gefeliciteerd met de geboorte van Lars (mooie naam!).

Is de bevalling verder goed gegaan?

Lejah

Gefeliciteerd met Lars!

Iwan

Ik vind Lars ook een mooie naam, is hij vernoemd? (hoe zijn jullie aan de naam gekomen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

gefeliciteerd met de geboorte van jullie lars!!!!

Kim

Bevalling was snel maar heftig! Om 1300u werden de vliezen gebroken en om 1700u was Lars er al! Hij is niet vernoemd nee. Ligt wel nog steeds op medium care ivm gewicht en leverwaardes. We jopen elke dag weer dat we hem mogen meenemen! :(

Margje

En? Hoe is het nu met Lars?? En hoe voel jij je..beetje bijgekomen van de bevalling?

King_Fred_II

Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

Kim


Kim

Nooit eerder online gezet, maar omdat ik het weer voel kriebelen dankzij Lynn laat ik
jullie de allereerste foto zien van na de bevalling. Misschien wil Lynn dan toch foto's
maken tijdens de bevalling? De foto's van Kim tijdens de weeën zal ik jullie besparen,
hahahaha! Mijn hoofd is knalrood door alle inspanningen en mijn oerlelijkste bigshirt,
maar dat valt allemaal in het niets als jullie dat prachtige manneke zien liggen op mijn
buik. Zucht.....zo bijzonder, zo mooi! Lieve Lynn zet hem op!!!!


Lynn

Wow! Wat een bijzondere foto! Op dat moment weet je waarvoor je het allemaal hebt gedaan he? Prachtig!

Zo'n foto wil ik zeker ook!

Iwan

Inderdaad een hele bijzondere foto....
Jij ziet er nog behoorlijk florissant uit op de foto voordat je net bevallen bent.
Maar misschien is mijn beeld van een bevalling nogal vertekend, heb daar altijd een horror beeld bij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."