Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Je laatste meevaller

Gestart door Frantic, 17 mei 2009, 17:11:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Ben net gebeld door mevrouw van het deurwaarderskantoor; ik mag hun brief verscheuren.
De brief was niet voor mij bestemd, wel vreemd dat wel al mijn gegevens erin stonden.
Ze sturen me nu een bewijs op waarin staat dat ik niets met de zaak te maken heb.
Ik heb nog gevraagt voor wie die brief wel is, maar dat mocht ze niet vertellen.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik ben morgen heerlijk een dagje vrij, het is maar goed dat ik vandaag nog op mijn verlofdagenlijstje heb gekeken want ik wist niet eens dat ik vrij heb morgen dus dat is weer een meevaller! :tU:

Lynn

Een extra lang weekend samen met vriendje!

gjk

Dat FC Groningen heeft gewonnen van NAC met 2-1 :danz:

Nevyn

Gossip Girl komt terug op tv!! Ik ben helemaal in de wolken!! Yeah!!

Lynn

Deze week tot nu toe 33 uur gewerkt, terwijl ik een contract heb van 32 uur. Nu vandaag begonnen om 8.00 uur en heb tot 12.00 training geven. Volgens rooster moet ik werken tot 17.15 uur. Dan heb ik in totaal 41 uur gewerkt. Dit wil ik niet om de volgende redenen:

-Ik heb al zoveel overuren waar ik geen vrije tijd voor kan opnemen wegens drukte. Meer overuren wil ik dus niet.
-Ik heb deze week een zware trainingsgroep gehad (incl een bezoek aan Utrecht + een lange vertraging)
-Ik werk al te vaak over (soms meer dan 50 uur per week) en wil mezelf nu in beschreming nemen
-Ik hoef het niet te doen omdat ik al op mijn maximale uren zit qua contract.

Een heel gedoe om vrij te kunnen krijgen vanmiddag. Werd de hele week van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik dacht zo straks": "Laat ik eens een mailtje aan planning/traffic sturen, Misschien helpt dat"
En ja hoor krijg een mailtje terug: "Ik begrijp het volkomen. Om 12.30 uur heb je weekend".
Ik blij, maar waarom werd er zo moeilijk gedaan?  :sxz:

Kim

Waaaaah ik kan "In de maneschijn" zingen en meespelen met de gitaar.
Ja dat klinkt heel duf... maar ik vind het best knap na 4 gitaarlessen.
Het gaat nog niet allemaal vlekkeloos of heel snel, maar dat komt nog wel! :D

gjk

Mijn loon viel een stuk hoger uit dan ik had verwacht! :mH:

Lejah

Haa! Ik loop al weken zoniet maanden te zoeken naar een laag soort laarsjes, precies zoals ik wil en niet te duur. Nergens te vinden!
Vandaag ben ik met jongste kind naar een leuke stad toe om Sinterklaaskadootjes te kopen, vnl dat hij Sinterklaaskadootjes kan kopen. We kijken helemaal niet naar laarsjes voor mij. We komen in een schoenenwinkel om voor pantoffels voor hem te kijken (die moet hij toch passen ook al is het voor Sinterklaas) en ja hoor daar staan precies de laarsjes die ik zoek! Alles precies goed, kleur, maat, prijs, alles en ze zaten ook nog geweldig! Ze staan nu in mijn schoenenrek!  :)

Nevyn


Kim

Citaat van: Diaan op  1 december 2010, 20:16:07
IK HEB EEN BAAN!!!

Wat goed!!!!! Wat is het voor een baan?  :app:


Mijn meevaller vandaag
Vandaag moeten zingen met gitaar en de docente zei dat ik sowieso
geen zangles nodig heb, haha! :D Huiswerk voor volgende week "The
lions sleep tonight!" (zoveel lol in het spelen)

Iwan

Citaat van: Diaan op  1 december 2010, 20:16:07
IK HEB EEN BAAN!!!
Gefeliciteerd!!!!!  :tU:


Het werken viel me erg mee vandaag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Klantenservice, niet bijzonder dus, maar wel doorgroeimogelijkheden en een bedrijf dat in je wil investeren. Dus ik kijk er erg naar uit om te beginnen :D

Iwan

Ik heb een lekker lang weekend, vandaag nog even tot 16:30 werken en daarna vrij!
Ben er ook wel aan toe, ben al dagen doodmoe.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Super leuke trainingsgroep! Bijna allemaal maar mannen voor een keer.. Hele andere sfeer krijg je dan :)

Iwan

Mijn afwasmachine doet het weer.  :mH:
(vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn blackberry was bijna leeg, maar ik was de oplader vergeten, gelukkig had ik een usb-kabeltje bij mij,
dus kon ik mijn blackberry opladen aan mijn laptop. Helaas had ik niet gezien dat toen ik mijn blackberry
aansloot op mijn laptop dat die allerlei updates ging installeren waardoor ik ineens als mijn gegevens
en instellingen op mijn blackberry kwijt was. Ik lichterlijk in de paniek, al mijn contactgegevens, twitter-instellingen,
e-mailinstellingen en gespreksgeschiedenis kwijt. Gelukkig bleek dat toen ik mijn blackberry aansloot op mijn laptop
en voor er ineens allerlei updates werden geïnstalleerd, dat er automatisch een backup was gemaakt van mijn blackberry.  :revl:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

tukkie

dat de vakantie geld er op staat

StarLight

Dat mijn corvee al voor me gedaan was!
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

carola