Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Opnames Ghostbusters 3 mogelijk deze winter

Gestart door Iwan, 21 mei 2009, 19:08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De opnames voor het derde vervolg op de populaire
film Ghostbusters beginnen mogelijk de komende winter al.
Dat zei acteur en mede-auteur van de eerste afleveringen,
Dan Aykroyd, aldus het Amerikaanse nieuwsnet MSNBC donderdag.

Aykroyd, bekend van The Bluesbrothers, zei te hopen dat de actrices
Alyssa Milano en Eliza Dushku willen meespelen. De acteur bevestigde         
dat een groot deel van de cast van de eerdere Ghostbusters-fims
ook weer van de partij zal zijn. Dat zijn behalve Aykroyd onder meer
Sigourney Weaver, Bill Murray, Harold Ramis en Ernie Hudson.

Wie de film gaat regiseren is nog niet bekend.
Aykroyd hoopt dat Ivan Reitman het gaat doen,
die ook de eerste twee films regisseerde.
Als die geen tijd heeft, geeft Aykroyd de voorkeur aan Harold Ramis.
http://www.youtube.com/v/9u4FHmId-Y0&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Wat ik gelezen heb is dat Lee Eisenberg en Gene Stupnitsky bezig zijn met het script.
Eisenberg heeft diverse afleveringen van The Office US geschreven net als zijn collega Stupnitsky.
Op dit moment word aangegeven dat de serie medio 2012 zal verschijnen met de bekende cast uit de eerdere series. Alleen heeft Rick Moranis bekend als de sukkelige Louis Tully heeft nog niet bevestigd. Grote publiek kent hem van Honey, I Shrunk the Kids uit 1989. Producer van de film word Ivan Reitman. Die ook de eerdere twee films heeft geproduceerd.


Iwan

Citaat van: Tim Traas op 15 juni 2009, 16:37:50
Op dit moment word aangegeven dat de serie medio 2012 zal verschijnen met de bekende cast
uit de eerdere series. Alleen heeft Rick Moranis bekend als de sukkelige Louis Tully heeft nog niet
bevestigd. Grote publiek kent hem van Honey, I Shrunk the Kids uit 1989. Producer van de film
word Ivan Reitman. Die ook de eerdere twee films heeft geproduceerd.
Serie?? Ik hoop toch niet dat ze er een serie van gaan maken, dan haalt het nooit het niveau
van de vorige film, zou veel te duur zijn. Ik hoop wel dat in elk geval; Bill Murray, Dan Aykroyd,
Harold Ramis & Rick Moranis weer gaan meespelen in de film.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: NU.nl
Trailer Ghostbusters minst gewaardeerd op YouTube

De trailer van Ghostbusters is de minst gewaardeerde trailer op YouTube ooit.
Nooit eerder heeft een voorproefje van een film zoveel 'vind ik niet leuks' gekregen.



Meer dan 500.000 mensen klikten op die knop, meldt The Hollywood Reporter.

Dat zijn er een stuk meer dan de trailers van de films Fantastic Four (20.000 'vind ik niet leuks')
en The Ridiculous Six (bijna 6.000), die uiteindelijk zeer slecht ontvangen werden door zowel het publiek als de pers.

De voornaamste kritiek op het vervolg van de beroemde filmreeks is dat de filmmakers voor een vrouwelijke cast gekozen hebben.

Leslie Jones, Kate McKinnon, Wiig en Melissa McCarthy spelen de hoofdrollen in de nieuwe Ghostbusters.
In de originele versie uit 1984 speelden Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson en Harold Ramis vier spokenjagers.
Murray heeft een gastrol in de nieuwe film.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben bang dat dit een grote flop gaat worden. Ik keek erg uit naar een 'nieuwe' Ghostbusters-film,
misschien uit nostalgie, maar dit lijkt meer op een soort van flauwe remake, waarin een gender-swap heeft
plaatsgevonden. De rollen die in het origineel gespeeld werden door mannen worden in dit verhikel door
vrouwen gespeeld. Snap ook niet waarom ze het nodig vonden om de Leslie Jones een karikatuur van een zwarte
vrouw te laten spelen, een simpele (dommige) hysterische zwarte vrouw met een grote mond. En Melissa McCarthy
wekt sowieso irritatie bij mij op in elke film waarin ze speelt, net als Adam Sandler, ik kan ze gewoon niet grappig vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."