Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Deense zoekt vader van haar kind via YouTube

Gestart door Iwan, 11 september 2009, 15:05:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

        http://www.youtube.com/v/1HCPV3-bPXQ&hl=nl&color2=0xfebd01

Op YouTube is een video opgedoken waarin een 26-jarige Deense op zoek is
naar haar 'minnaar van één nacht' en tevens vader van haar kind.

Avondje stappen
In de video vertelt Karen dat ze haar onenightstand heeft ontmoet tijdens een avondje stappen
in Kopenhagen. Dat stappen eindigde bij haar in bed, maar  de volgende ochtend was haar kersverse
minnaar alweer gaan vliegen.

August
En negen maanden later was daar August, een wolk van een baby. Maar wie was toch die vader?
Een beetje verlegen vertelt Karen in de video dat zij de naam van haar lover niet meer weet,
ze weet eigenlijk niet eens waar hij vandaan komt. Vandaar deze oproep op internet.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Het filmpje op YouTube waarmee een jonge Deense moeder de vader van haar kind zocht blijkt een internetstunt.

,,We hebben mekaar anderhalf jaar geleden ontmoet toen jij op vakantie was in Denemarken",
vertelt de blonde vrouw met zoontje August op de arm in de video, ,,we zijn toen geëindigd in bed.
Maar ik weet niet meer waar jij vandaan kwam of hoe je heette. Als je dit ziet, stuur me dan asjeblief een bericht.
"
De video op YouTube verwees naar een website waarop de vrouw zich bekendmaakte als Karen, 27 jaar oud
en wonend in het centrum van Kopenhagen. Het filmpje werd door een half miljoen mensen bekeken.

Er verscheen ook al een antwoord van de vermeende vader op YouTube. Toch bleek echter
dat de knappe blondine in werkelijkheid Ditte Arnth Jorgensen heet, 29 is en werkt als actrice.

Een foto die journalisten van Het Laatste Nieuws op de WindowsLive-pagina van Jorgensen vonden,
sluit elke twijfel uit. Vraag is nu enkel nog met welke bedoeling de stunt opgezet is: hypotheses variëren van
reclame voor condooms tot een promotiestunt van Mono.net, de Deense internetfirma die Karens website huisvest.

Het filmpje is inmiddels van YouTube verdwenen.




Ã,©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."