Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Gemiddelde vrouw heeft maat 42

Gestart door Iwan, 21 november 2009, 18:37:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke maat heb jij?

36
38
40
42
44
hoger
ik ben een man

Iwan

De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en weegt 80 kilo.
Dat is maar goed ook, want de gemiddelde Nederlandse man verkiest een vrouw met die maat.
Vollere vrouwen liggen dus beter in de markt dan de slanke vrouw, gepromoot in de boekjes.

Cup D of groter
Gisteren meldden we al dat Nederlandse vrouwen ook steeds grotere borsten krijgen.
In 2006 had al 42 procent van de vrouwen binnen de leeftijdsgroep 30-39 jaar cupmaat D of groter.
Volgens beauty-experte Jackelien Struik (39) is dit inmiddels het geval voor de helft van de vrouwen.

Hormonen en groter worden
"Dat heeft twee oorzaken: ten eerste de hormonen in voeding (vlees) en pilgebruik.
Dit heeft met name invloed op jonge meisjes. Je zult dus zien dat in deze categorie
de smalle omvang/volle buste zal toenemen. Ten tweede wordt de Nederlander steeds groter,
zowel in de lengte als in de breedte
" vertelt ze aan De Telegraaf. 

Uit eerdere onderzoeken was al gebleken dat vrouwen met maat 42 zich het gelukkigste voelen.
Ze zijn tevreden over hun leven, uiterlijk én seksleven.





©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ik heb maat 44 en voel me er prima bij
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Iwan op 21 november 2009, 18:37:24
De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en weegt 80 kilo.
Dat is maar goed ook, want de gemiddelde Nederlandse man verkiest een vrouw met die maat.
Vollere vrouwen liggen dus beter in de markt dan de slanke vrouw, gepromoot in de boekjes.
Ik hou me helemaal niet bezig met welke maat een vrouw heeft, zou het ook niet weten hoe ik het zou
moeten zien welke vrouw welke maat heeft. Persoonlijk hou ik wel van een vrouw met een maatje meer.
Wat mij betreft klopt dat dus wel dat vollere vrouwen beter in de markt liggen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


gjk

Ik kijk ook niet op een maatje meer of minder bij een vrouw, ze moet alleen niet te dun zijn. :)

XXXX


Iwan

Citaat van: gjk op 17 februari 2010, 13:56:09
Ik kijk ook niet op een maatje meer of minder bij een vrouw, ze moet alleen niet te dun zijn. :)
Te dun vind ik ook niet mooi, je moet wel wat hebben om vast te houden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ligt aan de kleding, ik heb rond de 44 of iets hoger

Margje

Maat 40/42 maar probleem wat ik wel heb is mijn lange benen ;)

Lynn

Ik ben ook van plan terug te gaan naar (mijn) maat 38. Eerst maar een baby werpen en dan zien we het wel ;)

Iwan



Citaat van: Lynn op  2 januari 2012, 21:25:32
Ik ben ook van plan terug te gaan naar (mijn) maat 38. Eerst maar een baby werpen en dan zien we het wel ;)
En dat is gelukt????  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heb maat 42 in mijn broeken en daar ben ik heel blij mee!  :tU:
Truitjes meestal L

Lynn

Citaat van: Iwan op 16 december 2013, 15:12:26


Citaat van: Lynn op  2 januari 2012, 21:25:32
Ik ben ook van plan terug te gaan naar (mijn) maat 38. Eerst maar een baby werpen en dan zien we het wel ;)
En dat is gelukt????  ;D

Ja! :)

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Maatje 42, het nieuwe schoonheidsideaal?

In onze huidige maatschappelijk lijkt alles om het uiterlijk te draaien. We worden doodgegooid met het slankheidsideaal.
De diëtisten en een centrum voor eetstoornissen luiden de noodklok, zo staat vandaag vermeldt in Spits.
'Mensen moeten weer leren hun lijf te accepteren', zegt Elske van den Berg, Hoofd van Novarum, een kliniek
voor eetstoornissen en obesitas. Zij krijgt steeds meer meisjes en jonge vrouwen in de kliniek. Vrijwel alles
lijkt tegenwoordig om uiterlijk te draaien. Vooral door al die gefotoshopte modellen komt de lat voor veel meiden
alleen maar hoger te liggen. Ook zouden mannen, volgens Van den Berg, keihard over het uiterlijk van vrouwen oordelen.

Contradictie
Een contradictie is er wel: terwijl de angst om aan te komen steeds groter wordt, worden we tegelijkertijd steeds dikker.
Het CBS maakte onlangs nog bekend dat ruim vier op de tien Nederlanders overgewicht hebben.
Van den Berg: "Nederlandse vrouwen zouden met hun bot- schouder en heupomvang gemiddeld 42 moeten hebben,
maar omdat ze dat niet willen, proberen ze hun gewicht lange tijd kunstmatig laag te houden. Juist door de worsteling
met de wetenschap dat dit niet vol te houden is, slaan ze door.
"

Obsessief
Ook diëtisten merken steeds meer dat ouders op hun spreekuur komen met hun kinderen. Ze zijn vaak zelf
obsessief bezig met het gewicht van hun kind. Veel mensen raken in paniek als ze een paar kilo overgewicht hebben.
Ook de populariteit van superfoods, eetlustremmer en maaltijdvervangers zouden hierop wijzen.

Beautiful
"Met maatje 42 is niets mee," vervolgt Van den Berg. "Veel meisjes spiegelen zich nu aan Doutzen Kroes
en andere topmodellen, maar Marilyn Monroe was ook een prachtige vrouw en zij had gewoon maat 42.
Haar boodschap is dan ook: 'Ook al ben je niet heel dun, dan nog kun je schitteren.
'' Het is zoals Marilyn Monroe
het ooit zo mooi zelf zei: 'To all the girls that think you're fat because you're not a size zero, you're the beautiful one,
its society who's ugly.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Lynn op 16 december 2013, 20:59:59
Citaat van: Iwan op 16 december 2013, 15:12:26


Citaat van: Lynn op  2 januari 2012, 21:25:32
Ik ben ook van plan terug te gaan naar (mijn) maat 38. Eerst maar een baby werpen en dan zien we het wel ;)
En dat is gelukt????  ;D

Ja! :)
Terug gaan naar je maat 38 bedoelde ik natuurlijk, niet het baby werpen gedeelte.

En wat betreft dat maat 42 het nieuwe schoonheidsideaal is... ik heb er allemaal geen verstand van.
Weet nooit welke maat een vrouw heeft, wist van geen van mijn ex-en welke maat ze hebben,
weet niet eens van mezelf welke maat ik heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."