Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Het Innerlijk of Het Uiterlijk?

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 18:54:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Het is dan wel het eerste wat je ziet: iemands uiterlijk maar je hoort veel vaker dat innerlijk belangrijker is
wat vinden jullie daarvan ?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Het uiterlijk is inderdaad het eerste wat je ziet, maar op lange termijn is het innerlijk belangrijker.

Joost

Wat Lynn zegt.
Vind het innerlijk toch belangrijker

Metalholic

Kan wel zeggen innerlijk, maar uiterlijk beslist toch wel of je er op af gaat of niet.

Maeve

Ik vind het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk.

Iwan

Het innerlijk is voor mij belangrijker dan het uiterlijk,
maar het is wel zo dat ik iemand wel aantrekkelijk moet vinden om er een relatie mee te beginnen.
Het uiterlijk is iets tijdelijks en als het innerlijk niet bij je past/ je je er aan ergert
dan heeft een relatie weinig tot geen kans van slagen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ook ik kijk natuurlijk eerst naar het uiterlijk maar uiteindelijk is het innerlijk ook erg belangrijk.

carola

ik kijk eerst naar de persoon, en dan kijk ik hoe zijn innerlijk is, ik vind innerlijk en uiterlijk allebei belangrijk

Iwan

Eerst het uiterlijk, want als ik iemand niet ken en ik vind haar niet knap/mooi/aantrekkelijk dan zal ik er geen relatie mee beginnen.
Daarna het innerlijk, want als je iemand leuk vind enkel om haar uiterlijk dan denk ik niet dat ik een langdurige relatie met haar kan hebben.

Ook wanneer het innerlijk mooi is, maar ik het uiterlijk niet zo aantrekkelijk vind dan heeft de relatie niet veel kans van slagen denk ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."