Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je voor cadeautje heb je laatst voor iemand gekocht?

Gestart door TimT, 16 februari 2009, 03:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TimT

We hebben ons beroemde topic; ââ,¬Å"Nieuwste aanwinstââ,¬Â maar we missen net nog wat heb je voor cadeautje heb je laatst voor iemand gekocht. 
Dus ik heb hem hierbij geopend. Ik hoop dat iedereen het leuk vind.

TimT


Mama die roept al jaren dat ze Best Little Whorehouse In Texas wil hebben. Maar ze laat hem steeds liggen omdat hij begin enorm duur was en dan vind ze als het geld er voor heeft dat ze beter kan uitgeven aan dingen voor in huishouden of aan mij. Gezien ze mij zo ongelofelijk heeft geholpen de afgelopen weken met al mijn ongevalletjes. Heb ik stiekem via Bol.com de DVD bestelt. Het duurt 4 werkdagen dat hij er is. Dus in het weekend zal hij wel op de mat liggen. Ik heb het laten inpakken met een leuke tekst erbij. 

Nevyn

Merci chocolade in hart-vorm :)

Nu moet ik komende week nog een cadeau voor Bart halen, hij is zaterdag jarig. Moeilijk!

Kim

Verjaardag van mijn vriend

een horloge
een armband
oorbellen (hij heeft oorbellen ja)
een schoudertas

StarLight

Ik heb voor mijn stiefvader samen met mijn moeder een foto van ons laten maken.
Deze heb ik in een lijstje gedaan en die hebben wij samen aan hem gegeven!
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

DonWoozy


Frantic

Voor Lynn's verjaardag CD van Jason Mraz
Limited edition met live CD en DVD

edit: typo's

TimT


Bassie en Adriaan en de reis door Amerika deel 2. Deze heb ik gekocht voor Joey omdat zijn moeder Ellis mij gisteren enorm heeft geholpen. Dus weer een Bassie en Adriaan DVD erbij in zal rijke collectie.

Kim

Waarom koop je iets voor Joey, terwijl zijn mama juist heeft geholpen?  *G

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

DonWoozy


TimT

Twee kaartjes voor de balletvoorstelling; Voetspoor door Afrika voor 17 april in Theater De Mythe Goes. En ik ga samen met Rina ;D

DonWoozy



DonWoozy


TimT


DonWoozy


Nevyn


Kim

condoleance kaart.... niet echt een cadeau, maar goed  :-\