Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ik ga....

Gestart door Lynn, 2 december 2006, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Ik ga zometeen naar m'n vader voor vaderdag
Life can be so beautyfull
so follow your heart

gjk

Ik ga straks met mijn meissie voetbal kijken bij Iwan. Altijd gezellig!! :tU:

carola

straks met vriend lief naar iwan daar voetbal kijken, we hopen nog steeds dat het nederlands elftal doorgaat  :)

Metalholic

Zo maar even weer een paar uur in de bus rijden naar klant in rijkevoort.

carola

nog even welkom home kijken, douche, brood voor vriend lief smeren en dan lekker slapen  :)

Lynn

Morgen weer naar het consultatiebureau met Lux. Eens zien wat ze nu weer te zeiken hebben. Krijg vast weer 20 keer te horen wat voor pittige dame ze wel niet is ("Ja mevrouw van het consultatiebureau, baby's bewegen nu eenmaal en liggen niet voor dood op tafel zoals u graag zou willen"). We laten het morgenmiddag weer lekker van ons afglijden ;)

Joost

Terecht zeikerds

Lynn

Hebben ze ook altijd wat over Nienke te zeuren?

Joost

Natuurlijk! Meisje is 80 cm en 10 kg en dan mopperen dat ze te zwaar is. Maarja haal je wat van de voedingen af krijgt ze te weinig.
Ze kijken ook alleen maar naar het lijntje :P

Lynn

Citaat van: Joost op  4 juli 2012, 21:17:53
Natuurlijk! Meisje is 80 cm en 10 kg en dan mopperen dat ze te zwaar is. Maarja haal je wat van de voedingen af krijgt ze te weinig.
Ze kijken ook alleen maar naar het lijntje :P

Precies! Als ouders weet je het toch het beste!

carola

Morgen met mijn vriend, nichtje en haar vriend naar attractiepark duinrell. We hebben er zin in en hopen dat mooi weer word

gjk

Morgen gaan we naar de open dag van onze FC Groningen. Nu maar hopen dat we er een beetje goed weer bij hebben. :tU:

Kattenhuis

... zo naar de bied en even de stad in.

Iwan

Ik trek vanmiddag het oerwoud in!
Ga het onkruid bij mij achterhuis eens wieden, er staat een brandnetel van bijna een meter hoog!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Wij gaan vanmiddag als het goed is darten bij Iwan thuis. :)

carola

 eerst boodschappen doen, even langs mijn ouders. Daarna naar iwan darten. Nu nog even wat wasjes draaien, en dan weer verder met darten bij iwan. Heb net 3 x gewonnen :) :) :) :) ;D dus kijken hoe vaak ik nu win haha  ;)

Iwan

Vanavond dubbelen met Rias (darten) tegen Carola en Gert-Jan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op  4 augustus 2012, 18:49:14
Vanavond dubbelen met Rias (darten) tegen Carola en Gert-Jan.
haha ben benieuwd hoe het gaat, als ik gooide zoals vanmiddag heb ik misschien wel weer kans om te winnen  ;)

gjk

Citaat van: Iwan op  4 augustus 2012, 18:49:14
Vanavond dubbelen met Rias (darten) tegen Carola en Gert-Jan.

Dat word dus een vrij makkelijke overwinning voor ons, ik heb als troef Carola!! Ik gooi de punten en Carola gooit de dubbels. ;D

Iwan

  • zometeen douchen
  • eten maken
  • thuis wat opruimen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."