Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

“Michael Jackson heeft hartstilstand gehad"

Gestart door Iwan, 25 juni 2009, 23:17:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Michael's ex-vrouw Debbie Rowe doet in News of the World een boekje open over hun huwelijk.
De moeder van Prince Michael en Paris vertelt dat Michael niet de vader van zijn kinderen is.


Toen Michael Jackson dertien jaar geleden bekend maakte dat hij zijn eerste kind bij Debbie Rowe verwachtte
stond de wereld stond op zijn kop. Hij was pas net van Lisa Marie Presley gescheiden. Debbie vertelt de krant
hoe ze de King of Pop blij wilde maken: "Michael was gescheiden, eenzaam en wilde kinderen.
Ik was degene die tegen hem zei: ik ga wel kinderen voor je baren. Ik bood hem mijn baarmoeder aan.
Het was een cadeautje. Iets om hem blij te houden.
"

Echt romantisch was hun huwelijk niet: "Hij wilde doen voorkomen dat we een gezin waren, maar we hebben nooit
samengewoond als koppel. We hebben nooit seks gehad. Hij was altijd aan het touren en deed zijn eigen ding.
"

"Ze hebben me bevrucht in een kliniek. Het ging allemaal heel technisch. Ik was alleen zijn broedvrouw. Het oventje.
Het was absoluut niet Michael zijn sperma.
"

Als Debbie van Michael scheidt raakt ze haar kinderen kwijt, maar ze houdt er een schep geld aan over.
Debbie: "Ik kreeg er gewoon voor betaald. En ik ben daarna gewoon doorgegaan met leven. Ik weet dat ik
mijn kinderen nooit meer zal zien. Ik hoefde de voogdij niet, omdat ik me nooit verbonden heb gevoeld
met Prince Michael en Paris
"

UPDATE: Het waarheidsgehalte van dit artikel wordt door verschillende Amerikaanse media in twijfel getrokken.
De advocaat van Rowe, Marta Almli, zou hebben laten weten dat het verhaal compleet uit de duim is gezogen.
Het interview is ondertussen ook van de site van News of the World gehaald.





©rtlboulevard.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Iriteer me nu al aan alle complot verhalen en zuiguitduim verhalen!  8*)

Kim

Oekraïners willen dorp naar Jackson vernoemen

KIEV - De inwoners van een dorp in Oekraïne willen hun plaats naar Michael Jackson vernoemen. De bewoners van Oktyabrskoye in het zuidoosten van het land hebben hun plan aan het provinciebestuur voorgelegd, die wel enthousiast is over het idee.
''Er zijn daar heel veel fans van Michael Jackson'', zei de provinciale bestuurder Oleg Kislitsyn woensdag. ''Ze willen hem onsterfelijk maken.''
De dorpelingen willen ook een museum wijden aan de pas overleden popster en zijn platen verzamelen. ''Het is een erg depressief makende regio, alle fabrieken zijn dicht. Hopelijk trekt het nieuwe plan toeristen.''
Volgens Kislitsyn is het helemaal niet zo gek een dorp in Oekraïne te vernoemen naar een zanger die in Los Angeles stierf.
''De wereld zit in een globalisatieproces.'' Oktyabrskoye is nu vernoemd naar de Oktober Revolutie uit 1917, toen de communisten in Rusland aan de macht kwamen.

bron: www.nu.nl
[/i][/b]

Iwan

Volgens Amerikaanse berichten zal Michael Jacksons begrafenisdienst dinsdag gehouden worden
in het Staples Center in Los Angeles, de arena waar basketteam LA Lakers speelt.

De dienst zal beginnen om tien uur 's ochtends. AEG Live, het bedrijf dat de comebackconcerten van Jackson
in Londen zou organiseren, is eigenaar van het Staples Center. Volgens insiders zal AEG reuzenschermen opstellen
buiten de sportarena zodat de duizenden fans die niet binnen raken de dienst kunnen volgen.

Het plan Jackson te begraven op zijn voormalige Neverland Ranch, werden geschrapt omdat de familie vreesde
dat het illegaal zou zijn.

The Sun pakt vandaag in zijn online editie uit met "de eerste foto van Jacksons kist".
Het lichaam werd naar een mortuarium in downtown Hollywood overgebracht.
Aangenomen wordt dat Jackson zal begraven worden in het Forest Lawn Memorial Park,
waar zijn oma Martha Bridges in 1990 ook begraven werd. Daar werd vandaag alvast een begraafplaats klaargemaakt.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

LOS ANGELES - De vorige maand overleden popster Michael Jackson wordt dinsdag begraven in Los Angeles.
Dat heeft de waarnemend burgemeester van Los Angeles, Jan Perry, maandag gezegd tegen nieuwszender NBC.

De begrafenis vindt om 17.00 uur Nederlandse tijd plaats op de begraafplaats Forest Lawn.
Eerder zou de familie van Jackson hem hebben willen begraven op zijn voormalige landgoed Neverland.

Volgens de doorgaans goed ingelichte showbizzwebsite TMZ wordt Jackson begraven in een gouden grafkist,
van binnen bekleed met blauw fluweel. De kist heeft een waarde van 25.000 dollar (bijna 18.000 euro).

Twee uur na de teraardebestelling is er een grote herdenkingsdienst voor Jackson in een hal in Los Angeles.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Mooi afscheid,ook met de muzieke en liedjes enzo
Alleen zie ik  mensen die huilen zonder tranen dat vond ik erg raar 
Ook de dochter van Michael was erg goed maar ook daar zag ik geen traan  ???
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Citaat van: mary-kate op  8 juli 2009, 10:56:20
Mooi afscheid,ook met de muzieke en liedjes enzo
Alleen zie ik  mensen die huilen zonder tranen dat vond ik erg raar 
Ook de dochter van Michael was erg goed maar ook daar zag ik geen traan  ???

Je zag geen tranen bij Paris? Dat meiske kwam op het einde niet meer uit haar woorden! Toen kon ik het ook echt niet meer groog houden.

Of bedoel jij de zus van MJ?

mary-kate

Citaat van: Dee-E op  8 juli 2009, 14:53:14
Citaat van: mary-kate op  8 juli 2009, 10:56:20
Mooi afscheid,ook met de muzieke en liedjes enzo
Alleen zie ik  mensen die huilen zonder tranen dat vond ik erg raar 
Ook de dochter van Michael was erg goed maar ook daar zag ik geen traan  ???

Je zag geen tranen bij Paris? Dat meiske kwam op het einde niet meer uit haar woorden! Toen kon ik het ook echt niet meer groog houden.

Of bedoel jij de zus van MJ?

Dt klopt dat meisje kwam niet uit haar woorden maar ik verwacht dan een traan op haar gezicht en uit haar ogen en dat heb ik niet gezien
Dat bedoel ik
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Okay.. Ik ben van mening dat je voor echt verdriet niet altijd tranen nodig hebt. Ik kan intens verdrietig zijn, zonder ook maar een traan te laten.

Iwan

De familie van Michael Jackson nam gisteren samen met enkele miljarden fans over heel de wereld afscheid
van de zanger. Het werd een indrukwekkende herdenkingsceremonie in het Staples Center van Los Angeles.
Maar het meest aangrijpende moment was het moment waarop Michaels dochter Paris Katherine het woord nam.
"Mijn papa was de beste die je je ook maar kon inbeelden", snikte het elfjarige meisje alvorens zich in de armen
van tante Janet te storten.

Toch was er over dat moment heel wat discussie geweest binnen de familie Jackson.
Tot op het podium was de familie verdeeld over het feit dat Paris wel het woord moest nemen.
Janet, LaToya en Marlon vonden het belangrijk dat Michaels enige dochter enkele woorden zou zeggen,
anderen onder wie Randy en Germaine waren het daar niet mee eens.

Sombere gebeurtenis
Een vriend die dichtbij de familie staat, is ervan overtuigd dat de woorden van kleine Paris de mensen eraan herinnerden
dat ze samen waren gekomen op een sombere gebeurtenis. "Ik denk dat iedereen aangegrepen was door de
korte toespraak van Paris. Maar dat was goed want zo besefte iedereen dat zijn kinderen hun vader enorm missen.
Ik zal dat moment nooit vergeten.
"

Bovendien moest het de mensen ervan bewust maken dat ze nog steeds op een begrafenis zaten.
"Met de optredens en de viering van Michaels leven en carriére leek het misschien soms op een feestje",
aldus een bron, "Maar dat is ook de reden waarom Joe en Katherine Jackson de kist met het lichaam
van hun zoon centraal voor het podium wilden. Het bleef uiteindelijk een sombere gelegenheid en de aanwezigheid
van Michael moest die toon zetten.
"

                     http://www.youtube.com/v/Qz7q0l2R9DI&hl=nl&fs=1&

De herdenking van de King of Pop werd over de hele wereld door miljarden mensen gevolgd via televisie of internet.





©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - De voorlopige uitslagen van de tweede autopsie op Michael Jackson
wijzen uit dat hij overleed aan een overdosis Propofol, een narcosemiddel.

Dit blijkt zowel uit de autopsie in opdracht van de lijkschouwer in Los Angeles
als uit de autopsie die de familie Jackson heeft aangevraagd, meldt E! News.

Beiden wijzen uit dat er een dodelijke hoeveelheid Propofol in Michaels bloed werd aangetroffen.
Propofol is een narcosemiddel dat via een infuus wordt ingebracht, en kan lijden tot een hartstilstand.
Vandaar ook dat het hart van de gebruiker doorgaans middels een hartmonitor in de gaten wordt gehouden.
Op Michaels lichaam werden ook sporen van injectiewonden gevonden.

Volgende week wordt het gehele autopsierapport naar buiten gebracht.
Dan wordt ook officieel bekend of de dood van Michael zal worden behandeld als een moordzaak.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Michael Jackson werd gedood met een inspuiting met de zware pijnstiller Demerol die een medewerker
hem gaf terwijl zijn lijfarts Conrad Murray lag te slapen. Dat stelt een bron in The Sun.

Dodelijke combinatie
Dokter Murray zou inmiddels aan agenten hebben opgebiecht dat hij eerder die dag Jackson
al het chirurgische verdovingsmiddel Propofol had toegediend.

Nu wordt aangenomen dat Jackson wakker werd toen de Propofol uitgewerkt raakte en aan een medewerker
een pijnstiller vroeg. Het effect van beide substanties zou hem fataal geworden zijn.

De combinatie van Demerol en Propofol, ook bekend onder de merknaam Diprivan,
heeft een zware hartaanval teweeggebracht.

Al dood
Volgens Amerikaanse bronnen sliep cardioloog Murray en merkte hij dus niet dat zijn patiënt een hartstilstand kreeg.
Toen Murray wakker werd, zag hij dat Jackson overleden was maar probeerde hij hem toch nog te reanimeren.

Aan de baxter
"Murray legde Michael aan de baxter waarlangs hij de hele nacht intraveneus Diprivan kreeg toegediend.
Maar die keer werd Michael wakker voor dokter Murray en vroeg hij aan een van zijn medewerkers om Demerol.
Die medewerker gaf hem dat, maar Michael had te kort daarvoor nog Diprivan gekregen.
Dat is wat zijn dood heeft veroorzaakt
", aldus een insider van het onderzoek in The Sun.





©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

HOLLYWOOD - Michael Jackson heeft eindelijk een laatste rustplaats gevonden. Hij is in het geheim bijgezet
in het celebrity-kerkhof Forest Lawn in Hollywood Hills, meldt de Britse boulevardkrant Daily Mirror.

Volgens de krant is de 'King of Pop' ten grave gedragen zonder ook maar één fan in de buurt.
Buiten de familie Jackson kent naar verluidt niemand de exacte locatie van het graf. Aan medewerkers
van het kerkhof werden verschillende begraafplaatsen, mausoleums en privé-tuinen op Forest Lawn aangewezen
om ze een rad voor de ogen te draaien. De familie vreest namelijk grafschennis en heeft uitgebreide maatregelen
genomen om de locatie geheim te houden.

Er wordt zelfs aan gedacht de stoffelijke resten naar een andere plaats, mogelijk de ranch Neverland,
te brengen als de veiligheid toch nog een probleem wordt. Er is vaak gespeculeerd dat Jackson naast zijn
overleden grootmoeder Martha terecht zou komen, maar dat sprong voor de familie te veel in het oog.





©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een verpleger die beweert dat hij een liefdesrelatie had met Michael Jackson, stelt dat de zanger
zijn einde voelde naderen in de laatste weken voor zijn dood. Jason Pfeiffer, een medewerker van
Jacksons dermatoloog Arnold Klein, beweert dat hij en Jacko "een korte romantische liefdesgeschiedenis"
beleefden die "eindigde met een tragedie".

Lift naar huis
De 35-jarige forsgebouwde Pfeiffer leerde Jackson aan de telefoon kennen, waarna de zanger hem
op een avond een lift naar huis vroeg. Dat was de aanzet tot een reeks geheime ontmoetingen
tussen de twee mannen.

Moeizieke begeleiders
Pfeiffer: "Onze eerste 'date' was in mijn auto. We maakten een tochtje, praatten en trapten lol.
Maar Michael had altijd zijn begeleiders in zijn zog, die hij 'moeiziek' noemde. We moesten ervoor zorgen
dat we niet betrapt werden. Ik dacht dat niemand anders op de hoogte was van onze ontmoetingen,
maar ik heb ontdekt dat anderen Michaels geheim met de mantel der liefde bedenkten
".
Volgens Pfeiffer begon Jackson zich vreemd te gedragen in de weken voor zijn overlijden.

Overdreven religieus
"Hij veranderde totaal. Hij werd overdreven religieus, dramatisch ook. Hij was uitgeput en gedroeg zich vermoeiend.
De week voor zijn dood nam hij afscheid van zijn naasten, iedereen vond dat akelig. Hij zette zijn leven
op een rijtje en hij had het de hele tijd over god en de kalender van de Maya's. Hij was ook geobsedeerd
door het jaar 2012, het einde van de Maya-kalender
", verklaart de verpleger in het Australische magazine Woman's Day.

Pfeiffer is er het hart van in dat hij zijn 'soulmate' kwijt is.
"Het verlies dat ik ervaar is moeilijk te omschrijven - er is een leegte in mijn hart".

Begravenis
De begrafenis van Michael Jackson vindt plaats op 3 september.
Dat heeft de vader van de overleden popster, Joe Jackson, vrijdag verklaard tegenover Amerikaanse media.

Eerder was verwarring ontstaan over een definitieve datum.
De familie Jackson wilde Michael eigenlijk begraven op 29 augustus, de dag dat Michael 51 zou zijn geworden.

De plechtigheid zal plaatsvinden op Holly Terrace in The Great Mausoleum in Glendale Forest Lawn Memorial Park in Glendale,
in de staat Californië, vlakbij Los Angeles. Het is de bedoeling dat alleen familieleden en goede vrienden erbij aanwezig zijn,
zo stelt de familie in een verklaring.


©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

LOS ANGELES - Michael Jackson is volgens de lijkschouwer die zijn lichaam heeft onderzocht,
vermoord door een overdosis propofol.

Dit zijn de bevindingen van de patholoog-anatoom, blijkt uit rechtbankdocumenten die maandag
zijn geopend. Uit de gegevens blijkt dat Murray de overleden zanger al zes weken zou hebben behandeld
voor slapeloosheid. Met het middel propofol, 50 mg per dag, probeerde hij Michael te laten slapen.
Omdat hij vreesde dat Michael verslaafd raakte had hij de dosis de laatste weken teruggebracht naar 25 mg.

Ook heeft hij Michael op de nacht dat hij overleed, valium gegeven tegen paniekaanvallen.
Omdat hij maar niet in slaap wilde vallen gaf hij Michael om half twee s' nachts ook nog eens
het verdovingsmiddel midazolam.

Toen Michael de arts de volgende ochtend (om half elf) om meer propofol smeekte,
diende Murray het middel toe. Daarna raakte de zanger bewusteloos en kreeg hij de hartstilstand.

Waarom Dr. Murray echter nog niet is gearresteerd, is de grote vraag.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Er zijn mensen die beweren dat Michael Jackson nog in leven is.
De King of Pop zou zijn dood in scéne hebben gezet.

Dinsdag verscheen er een filmpje op internet, waarin Michael Jackson uit het busje van de lijkschouwer zou springen.
"Ik heb het kenteken laten controleren en het lijkt erop dat de King op Pop uit hetzelfde busje springt als waar
zijn lichaam eerder in is gelegd
", aldus een bron. "Ik heb de originele beelden van een betrouwbare bron gekregen."

Eerder verscheen er een filmpje op internet waarin iemand foto's van een levende Jackson vergelijkt
met kiekjes die gemaakt zijn toen de zanger in een ambulance lag. Dit meldt RTL Boulevard.
De persoon in de ambulance zou een donkerder huidskleur hebben. Weer andere beelden laten zien
dat Jackson's arm beweegt als zijn stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd.

Michael zou zijn dood in scéne hebben gezet, omdat hij niet vijftig keer wilde optreden in de O2 Arena in Londen.

http://www.liveleak.com/e/9b8_1251194026





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Sure....

En Elvis woont samen met Tupac op een onbewoond eiland! ;)

mary-kate

Citaat van: Kim op 26 augustus 2009, 18:36:21
Sure....

En Elvis woont samen met Tupac op een onbewoond eiland! ;)

ja inderdaad
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Wat een stom filmpje.. Alsof MJ te herkennen is :(
Laat die man toch lekker rusten..

Iwan

Michael Jackson wordt donderdagavond lokale tijd begraven op het Glendale Forest Lawn Memorial Park,
vlakbij Los Angeles. Slechts een klein gezelschap van goede vrienden en naaste familie is uitgenodigd.

The king of pop wordt begraven in een pompeus mausoleum.
De lokale politie heeft donderdagochtend al de straten in de verre omtrek van de begraafplaats afgezet.

Zo moet worden voorkomen dat fans en paparazzi in de buurt komen.
Voor de operatie is een grote politiemacht met honden en helikopters op de been.

Doodsoorzaak
Jackson overleed op 25 juni op 50-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartinfarct.
Eind augustus stelde de lijkschouwer definitief vast dat de popster is omgekomen door
een acute propofol-vergiftiging.  Het verdovingsmiddel propofol is samen met het kalmeringsmiddel
Lorazepam hoofdverantwoordelijk voor het hartfalen van de zanger.

De politie gaat uit van doodslag.
De Amerikaanse justitie onderzoekt of zijn privé-arts Conrad Murray daar iets mee te maken heeft.

Uitstel
Er ontstond een aantal keer verwarring over de datum van de begrafenis.
De familie Jackson wilde Michael eigenlijk begraven op 29 augustus, de dag dat hij 51 zou zijn geworden.
Omdat nog het nodige geregeld moest worden, stelde de familie de plechtigheid twee keer uit.

In juli werd er een officiële afscheidsdienst gehouden in het Staples Center in Los Angeles.
Daar waren 20.000 fans bij aanwezig.





©elsevier.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."